Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-14

Yömietintää

1. Katsoin Mamma Mian, voi että se oli hyvä! Fiilistelin taas ihan mukana, siis lauloin mukana ja suunnilleen hypin ympäri olohuonetta kun teki niin mieli tanssia siinä mukana :D Lisäks ne laulut motivoi pyörittään hulaa, tänään minuutteja on tullut jo yli ½h ainakin.

2. Tuli äsken suihkussa mieleen (eilen illalla), että muistan kun joskus ala-asteella (ellei vielä yläasteellakin :D) olin ihan masiksissa kun mun maha oli semmonen omien sanojeni mukaan "läski kaikkialta". Toivoin silloin että omistaisin mielummin sellaisen pienen pömppiksen (omien sanojeni mukaan "kuten Iiriksellä":D), koska se näyttäisi kivemmalta. Tänään suihkussa totesin, että huonot ideat käy aina toteen, tällä hetkellä toi pömppis ei näytä kivemmalta ja "läski kaikkialta" kuulostaa paremmalta :D

3. Olin kaupungilla ja mulla oli ensimmäisen kerran ehkä yli pyoleen vuoteen sellanen olo et "jee haluan ton!, toikin on kiva, no entäs tää!?" Yleensä oon ihan himo vittuuntunu mut nyt löysin kaikki mitä hain ja enemmänkin. Joten siis, miksi en voisi olla iloinen :D Jaksoin myös sovitta kolmet housut ;O, vaikka mulla olikin rasittavat kengät ja farkkujen päällä vielä säärystimet. Mistähän lienee toikin ihme innostus tullut :D

Mutta noniin, tää oli joku yöfilosofisointi, palaillaan kaupungista mukaan tarttuneiden tuotteiden kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti