Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-24

-17

Oon oikeesti tosi pahoillani kärsimyksestä, jonka joudutte kokemaan tämän oikomishoitoni takia, mut en yksinkertasesti voi sille mitään, että hammaslääkärissä käynti on yhtä jännää ja hauskaa kun huvipuistoissa. Sen takia mun pitää ehdottomasti jakaa näitä juttuja teidän kanssa, koska no. Mä oon ollut aina vähän hidas laps, vähän kaikessa, siks koen tänkin tälleen 6 vuotta myöhässä verrattuna kavereihin. Ehkä mä oon kuitenkin ansainnu tän selittämisen ikuisella odottamisella, jonka luulin päättyvän never. Nyt siis kun vihdoin päädyn tähän viralliseen asiaani siis juu, olin tosi pepsodentillä sen käynnin jälkeen koska se otti mun hampaista myös muotit! Luulin ettei sitä tosiaan tehtäis vielä mut se tehtiin ja siitä tuli sellanen olo et joku oikeesti aikoo nyt tehä niistä mun kipsihampaat yms. Oon aina halunnu kokee sen kun kaikki kaverit jotka on tätä prosessia kärsineet on pitäny sitä niin kauheena. Musta se oli superkivaa :D (Niinkun kaikki muutkin sielä... xD)
Mutta joo, ja sitten toi ylläoleva kuva, _mitkä ihme hiukset mulla on_? Kuva on juhannuksena otettu ilman lisävaloa kello 4 yöllä. Nice.
Ihanaa, ulkona on -17 astetta pakkasta. Kävely tuolla oli tosi ihanaa, kattelin ihanaa tähtitaivasta, piilouduin kaulahuiviin, hypin lumipenkkoihin. Lumi narskui täydellisesti jalkojen alla, tän tunnelman pilaa enää vaan toi ärsyttävä kesäkuva. Sain myös piponi tänään koulussa valmiiksi, olisin ottanut siitä kuvan, mutta en ollut älynnyt pistää kameran laturin toista päätä pistorasiaan -.- No, odottakaamme huomista. Huomenna lupaan ottaa vähän kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti