Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-05

Now I'm done believing you

 Mikä tunne saan laittaa ihan huonoja naamakuvia tänne vaikka millä mitalla eikä ketään kiinnosta! :D Ja saa pelleillä niin paljon kun haluaa. Mahtavaa. Tossa alla näkyy btw mun joululahjatkin jossei muuta iloo näistä oo. Joo ja tosta alimmasta näkee  miten tää on siis takaa. Teinipeilien ottaminen voittaa kaikki tylsät asiat 100-0 ja nyt voisin tehdä tuttavuutta kaupan kanssa. Tai ei vielä, ensin yhet mäkkärit. Heti kun pääsin rageen tänne niin asiat on koulu, tekemättömät asiat ja laiskuus. Yllättävää.
Ainiin kyllä mä pyöritin hulavannetta muutaman kappaleen ajan, sitä ei meinaa tahtoa lopettaa se on niin kivaa :D, ulkona on muuten myös surkea sää, joka toinen päivä pakastaa ja sitten ollaan taas plussalla. Ihan toivotonta sanon minä.
Oon edelleen hyvin rakastunut hiuksiini!, enemmän kun hyvin. Luulin siinä tuolissa istuessani että joo terve mun naama tulee korostuun tosi huonolla tavalla että paksu leuka oikeen kiinnittää huomioo, mut niin ei käyny sinne päinkään! Miten pitkät hiukset onkaan (huomioikaa et nää on oikeesti ensimmäistä kertaa elämässäni LYHYET) aina vaan pilannu mun naamani.
 Mun unikaveria ei niin vaan jätetä, vaikka mulla on normi 80 (tai 90 emmätie:D) cm sänky, me mahutaan ihan hyvin kaksin nukkumaan vierekkäin :D, eikä kumpikaan tuupi toista (tosin saatan joskus tarvita vähän lisätyynyä...)

3 kommenttia:

  1. Noi on nii kivat sulla hanna! Ja miks toi väri näyttää enemmä punaselta ku ennen... :O

    -KIIA

    VastaaPoista
  2. jag tycker ocksåå :)) Ja joo niin tekee en tie miks xD ja että mitä se kampaaja niihin oikein laitto :D

    VastaaPoista
  3. Sun hiukset näyttää samoilta ku Alicen hiukset aamunkoissa!!

    VastaaPoista