Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-16

I have loved you for years

OMGOMGOMG. Kattokaaaaa!!!!!!!!!!!!! Bilsan koe = 8½ mitä IHMETTÄ?! Hahha, Onko hiisari ny varmasti tosissaan. Tää on jotain ihan jäätävää oon hyppiny ilosta. JES! Okei, sitten on vielä se toinen puoli, mistä pitäis päästä läpi. Ja se onkin sitten vaikeempaa. Paljon. Äh, no täytyy vaan yrittää ymmärtää. Kokeessa oli tosiaan paljonpaljon punakynää, mut ei kaikki oo nin vakavaa. Okei noniin lopetan.

Hehhe. Mä yritin ottaa itestäni hienoa kuvia, missä olisin voinut esitellä mun ostoksia, mutta tossa kuvassa näkyy nyt vaan puoliks Ginasta ostamani farkut (10€), jotka on siis ikäänkuin kaprit, mutta ihan täydelliset kotioleiluun, oonkin pitäny niitä nyt joka päivä. Koko on 40 ihan tarkotuksella, koska halusin kerrankin farkut joiden ei vaan yksinkertasesti tarvi puristaa. + Tuun todellakin tarviin sitä hammaslääkäriä musta ei saa enää yhtäkään onnistunutta kuvaa (tai sit oon vainoharhanen, mut oikeesti :D).
*kattokaa tota kuvaa, miten _laihalta_ mä näytän!? wtf mistä tämä johtuu, koska en todellakaan sitä ole tällä hetkellä :D*

Oon tässä viimiset kolme päivää yrittäny kytkee tähän rasittavaan koneeseen kuulokkeita, mutta ärsyttävyydekseni mun on ollu pakko todeta, että ne ei toimi tässä. Mun tekis mieli laulaa yksin kotona kameralle kaikkee (tää on oikeesti niin köyhä harrastus kun voi vaan olla kun ei oo lauluääntä mut minkäs teet). En tajua mikä tätä konetta vaivaa, ärsyttää hulluna mut ei voi mitään. Lisäks porasin tänään kun aina kaikissa sarjoissa noi suhteet menee perseelleen. Ainiin ja katoin eilen Mrs & Mr. Smithin, voi että Brad Pitt on hyvännäkönen siinä. Rakastan sitä leffaa, mut en tajua mikä se Pittin nykyinen liehuletti oikeen on O.o.
Joo ja sit hommasin puolikkaan Thousand Yearin nuotin ja sitä oon sit pimputtanu. Rakastan näitä sormenvenytysbiisejä. <3.

Sitten vielä musan sijainen O___o. Jotain tosi jäätävää. Missä olet Aki!??! Tule takaisin sieltä maailman laidalta sun tunnit on kivempia! :D

Tulipas juttua. Nyt menen hieman haaveilusaarille(DF) ja huomenna pirteänä kouluun, good night all :)

2 kommenttia:

  1. mullakin on ikävä akia:( ja hanna tiesin et saat hyvän siitä bilsasta!!!!

    VastaaPoista
  2. varmaa se jätti meidät ja lähti kiinaan :'( :DDD jajoo, oot aika hyvä arvaan xD

    VastaaPoista