Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-31

Kameraperheen perheenlisäys

(Okei aluksi, mä en ole mikään kamera-asiantuntija joten jos nyt jotain sanon väärin niin anteeksi) Haluan vaan tulla ilmoittamaan että kotiutin juuri Tamron AF 18-200mm putken ja kameraREPUN, johon mahtuu nyt varmasti kaikki kamppeet. Ooh, mietin oikeesti aika pitkään et mihin päädyn, kun vaihtoehtoina oli kalansilmää ja 50mm, eilen vasta tuli mieleen et tehäänköhän 18-200mm vielä ja yllätysyllätys löysin semmosen verkkokauppa.comista vielä ns. halpaan hintaan (kyllä oli 170e halpa verrattuna johkin kalansilmään). Pirkkalassa oli jäljellä vielä 2kpl ja pienen mietinnän jälkeen totesin että kyllä, must have.

Yks painava syy tän hankintaan oli yksinkertaisesti, että kun itse järjestelmäkamera on itsessään jo ihan jäätävän kokoinen + siihen kaikki eri putket, niin kyllä tällainen monitoimiputki ihan oikeasti helpottaa esim. matkustamista x 1000.
Oon tosi tyytyväinen, vaikka siinä ei VC:tä olekaan (kuvanvakainta siis). Eka olin vähän epäileväinen että onko se nyt varmasti hyvä kun siinä ei VC:tä ole mutta kokeilujen jälkeen jota tänään suoritin totesin, että sillä ei juurikaan ole merkitystä koska en niin hirveästi mitään yberliikkuvaa tällä tule kuvaamaan ja on mulla nyt kuitenkin aika vakaa käsi. Lisäksi mä en tykkää pimeäkuvauksesta, haluan et mun kuvissa on valoa riittävästi.

Kerrankin sain siis ostettua jotain järkevää ja tarpeellista. Ah, nyt on hyvä fiilis :D Tiedän et olis ollu semmosia yberparempiakin versioita tosta, mutta hinta ei sit enää kuulunukkaa mun hintahaitariini jota tää mun perheenlisäys sai luvan maksaa.

Nonii se tältäerää kameroista, sori ettei oo kuvaa nyt mulla oli semmonen havainnollistava kuva mut olen nyt vain liian laiska lataamaan sitä tänne. Nyt jatkuu koeviikkohiketys, huomenna onneksi ihanasti kotona paneutuen ussan kirjaan<3 Bilsan koetta en jaksa nyt ees ajatella, toivon edelleen vain läpi pääsemistä siitä aineesta :D, ja jos menee vitosen arvoisesti pyydän ystävällisesti Hiisarilta lupaa uusintakuulusteluun jos silloin tuntuu siltä :)

5 kommenttia: