Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-18

Daaa, mikä tätä porukkaa vaivaa?

Frontside ollie. Mulla ei oo koko biisistä yhtään mitään sanottavaa, koska musta tuntuu kun sitä ei olis edes olemassa. Koko facebook on täynnä erilaisia juttuja ja linkkejä siitä, mutta mä en vaan kuule sitä biisiä. Vaikka laittaisin äänenvoimakkuuden täysille ja sen videon koko näytölle, en muitais siitä mitään. Se on niin mitäänsanomaton. Kun kuuntelin sen ekan kerran, en erottanu yhtäkään sanaa ja mun piti muutaman kerran miettiä, että onko tää oikeesti Suomee. Joten siis kysyn. Mikä hemmetti teitä kaikkia vaivaa kun hölisette siitä :D, mun korvat ei kuule siinä mitään eikä se oo mulle mtn, ei hyvää eikä huonoa. Ehkä siks tää kaikki on mulle tosi hämmentävää :D Justin Bieberkin on paljon tunteita herättävämpi (Y)

Oli pakko tulla jakaan toi teidän kanssa, ja kertoa myös, että videopostaaaus on tulossa. Kuvasin sen eilen, mutta ihana Youtubeni otti loparit (ei ladannut tarpeeksi nopeasti), mutta ihan ymmärrettäväähän se on, kun se on tosiaan semmonen 4minuutin järkkärilaatu... Munkin pää olis kyllä hajonnu tommosesta. Mutta siis, heti kun se youtubeen on latautunut, niin se myös tänne ilmestyy. Toivottavasti _tän_ päivän puolella:D Nyt on mennyt huimat 13%

Mun tekee hirveesti mieli pullaa, täytyypi meittiä tekiskö jonkun 2,5dl jutskelin O.o, hmm. Joka tapauksessa pullaa tai ei, minä menen pyörittämään uutta (kyllä uutta, tämä on nyt eri kuin se jouluinen) hulahulaani, jonka sain tänään. Painoa on 600g enemmän edelliseen verrattuna, eli 1,8kg!<3 Se vanhakin on siis edelleen hengissä, mutta koska myös rakas äiti on yhtä innostunut pyörittäjä kuin minä, niin tottakai vanteitakin tarvitan kaksi :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti