Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-01-21

Viiva XXX

Bloggaus on kivaa, varsinkin kun kamerassani ei ole virtaa, vieläkään. Oon ihan jäätävän surkee käyttään laturia :D. No anyways, mulla on myös supertylsää, koska hotmies (Ritari ässä) alkaa vasta 15min päästä. Kuka idiootti on keksiny laittaa sille tämmösen ajan tulla teeveestä! Joku yrittää selvästi estää mun nukkumaanmenoani....

Olin tänään kaupungilla, koska Veeralla on huomenna(tänään) synttärit, tai siis no, Veerahan on jo täysi-ikäinen mutta huomenna sitten juhlistetaan sitä :D Ja siis siksi menin kaupungille. Löysin vaikka mitä, itelleni :D Ensinnäkin yksyin suurinpiirtein tyhjään Vapaa Valintaan (ihmekös tuo jos -70%). Ei siellä oikein mitään ollut, tai ainakin niin luulin, kunnes silmiini osui lähes koskematon puikkoteline.
(Okei nyt alko hotmies yritän kirjottaa samalla:D)
Mihin siis jäinkään? Niin siis puikkoteline. No, jos niistä on -70% voitte vaan kuvitella että mähän aloin siis suorastaan lastaamaan niitä syliini :D Mukaan tarttui neljät erilaiset + kasvovesi. Hintaa tuli yhteensä kai 8€, ei ei todellakaan pala kun yhdet puikot voi maksaa helposti lähes 5e.
No sitten kaupungilla "törmäsin" Kiian ja Jennyyn ja shoppailimme siellä sitten vähän, hehe (kyllä salaperäisyyttä ilmassa)

Äsken sitten kokeilin mun uusia puikkoja. Eka ajattelin tehä pipon, tein 120 silmukkaa 7:n puikkoihin. Se näytti kaulahuivilta. No, mun oli ihan pakko kokeilla niitä uusia pyöröpuikkoja, joten vaihdoin koko höskän 4:n puikkoihin. Saas nähä miten käy. Vai käykö mitenkään. Musta tuntuu, että siitä tulee pipo jollekkin vauvalle :D

Okei nyt meni inspis tähän ja tuli hillittävä himo taas Serranoihin. <3 Mua myös väsyttää ihan hulluna, mutta en voi jättää tätä nyt kesken. Kyse on kuitenkin Ritarista xD Ja ihan sikajännä jakso menossa :D Huominen menee kouluhommissa. Jos olisin viisas, avaisin ussankirjan, koska en oikeesti halua uusintaan. Tai bilsa! ;O Hiisari on nyt ihan tosissaan että mun pitäis kirjottaa bilsa. EI?! Onko se tosissaan, oon niin huono siinä, en ymmärrä siitä mitään. (Kuitenkin päädyn sit lopulta kirjottaa sen, vaikka okei, se on superepätodennäköstä.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti