Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-19

Your good isn't good enough

Perkeleen kuva mitä se tekee tuossa ihan väärinpäin? Oli se mitenpäin hyvänsä, niin joka tapauksessa rakastan tuota vartaloa<3. Koulua ei meinaa jaksaa, ja yritän vaan koko ajan lohduttautua ajatuksella että ylihuomenna voi laulaa ja soittaa "Kolme yötä jouluun on". Koko ajan vaan väsyttää, tekisi mieli painaa pää vaan tyynyyn (jos sellainen olisi) ja lennellä höyhensaarille, kauas pois opettajan selostuksesta. Luulisi että vihaisin bilsaa, mutta oikeasti minusta on todella kivaa olla Hiisivuoren bilsan tunneilla, ja siellä väsymys aina katoaa jonnekin. Toinen asia on, että en ymmärrä sanaakaan, mutta noh. Hyvä opettaja on sellainen joka ei väsytä.

Aamulla näin unta, että olin myöhässä väärinpäin kääntyneen kellon takia ja olin ihan paniikissa, kunnes tajusin katsoa kelloa ja tajuta että onneksi se oli vain painajaista. Siitä asti kun vaihdoin lakanat Kaisan antamiin joululakanoihin olen nähnyt mitä kummallisempia ja kammottavampia painajaisia O.o. Toivottavasti ne ei kestä ikuisesti, koska rakastan nukkua niissä lakanoissa.

Oon ollu ihan fiiliksissä (ok Hanna) Gleestä, kun VIHDOINKIN BLAINE JA KURT NUOLI. :DD::D Oon odottanu sitä siitä asti, kun Blaine tohon sarjaan tuli, lisäks oon niin so in love tähän Get it right:iin, tällä hetkellä menossa toisto numero 1400. Okei saatan olla vähän mielenvikainen ja tyhmäkin, mutta mitä muuta voi odottaa näin joulun alla. Mä näen oikeasti tonttujakin meidän talossa, ei huhhuh Hanna... :D

Äidille kivoja terveisiä, että laitoin tänään naamaani H&M:n kasvonaamion jonka ostin äidille lahjaksi varmaan 2 vuotta sitten. Kiva ja kiitos siitä että tykkäsit mun lahjasta mäkin tykkään susta. Ei tarvis kammota tollasia, koska ryppyjä ne ei lisää. Joka tapauksessa niitä ei nyt enää olee (hahaa tärkee antaa lahja kun sen saa kuitenkin käyttää ite...) ja halusin vaan tulla jakamaan kokemukseni asiasta. WTF. Mun suhtautuminen kaikkii tällasiin halpisjuttuihin on aika down. Vähän yllätyin kun otin sitä käteen NIIN SE ALKO OIKEESTI LÄMPENEEN??! Siitä tuli suorastaan kuumaa ja se oli superkivaa iholla ja voi että. Vähän meen nyt ostaan lisää tommosia. Näytin ihan joltain avaruusoliolta ja joo terve lähenkin tästä nyt kohti suihkua! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti