Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-30

Paljastuksia salaisuuksien kirjasta

OUMAIGAAD!? Oletteko ihan tosissanne että VUOSI VAIHTUU HUOMENNA?!?! Mitä helkkaria. Oletteko nyt ihan oikeasti tosissanne? :D Ei huhhuh.
En käsitä. Mä voitin ihan just Mäkiviikkopokaalin :D (hyi helkkari niitä mun sinisejä legginsejä ja mustaa paitaa) ja olin ihan just naureskelemassa rommikoiralle ja nautistekelemassa kuohuviiniä parhaiden tyyppien seurassa. Onko siitä ihan oikeesti vuosi?
Mä olin just ihan poruillani kun sain käyttää Ursulan järjestelmäkameraa ja nyt mullakin on sellanen. Ja musta tuntuu että se olis ollu mulla aina, mutta ei. Ei edes vuotta.
Kesästä ja syksystä en periaatteessa muista mitään, kaikki on menny tosi nopeesti. Tottakai mulla on paljon hyviä muistoja, mutta en oo koskaan miettiny sillain että kylläpä menee pitkäveteisesti yms.

***
Hyvä kysymys lienee, olenko oppinyt yhtään mitään tänä vuonna, tai mitä olen oikeastaan tehnyt?
Vastaus ei ole niin helppo ymmärtää kuin luulisi. Mä olen ainakin oppinut että elämässä voi tehdä hemmetin huonoja valintoja (kuten Kuokkamaantie 16)
Opin myös, että kaikki ei aina vaan mee silleen kun haluais mut ei sille voi mitään
Tajusin, että kaikesta selviää hyvin tai huonosti (tai hyvin huonosti)
Mä sain myös paljon uusia kavereita, okei en paljoa mutta sain kuitenkin ja olen tosi iloinen niistä.
Iirikselle on tapahtunu tänä vuonna niin paljon kaikkee kivaa, tai siis ei välttämättä monikosssa vaan siis yksikössä :D, oon ollu tosi happy sen takia. Jännää et ystävä saa toisen sillin iloseks vaikka ne asiat ei liity siihen silliin mitenkään :D
Nojoo, sit elin vähän aikaa blondina, mikä tosin oli hyperhauskaa, olisin mieluusti jatkanut sitä pidempään jos saatanallinen juurikasvu ei olisi tunkenut suhteeseemme.
***

Nyt mä ajattelin vähän avata teille tota loputonta (kiroilu) rakasta päiväkirjaa, jonka toivoin kestävän tämän vuoden, mutta ei, se jatkuu ja jatkuu. Joka tapauksessa kirjoitan nyt jonkun lauseen joka kuukaudelta, koska niitä nyt kuitenkin riittää enemmän ja vähemmän. Jos niissä on liikaa kirosanoja niin sensuroin xD Tai siis niissä on, yritän ettiä ne normaalit lauseet. Sori kun tää ei kiinnosta edes kukkasia :D, mutta mun on pakko nyt kirjottaa jostain ja tää on ihan hyvä vuosikatsaus elämääni.
Tammikuu (Hyvin alkoi vuosi)
1.1 ~ Ainoo kusipää jutussa on, että tää vuosi on varmaan ihan paska
Helmikuu (Perus päivitys)
21.2 ~ EN oo tehny bilsan esseetä enkä pahemmin oo lukenu enkunsanojakaan. Huoh, haen kohta amikseen *** kun tästä koulusta ei tuu taas yhtään mitään
Maaliskuu (No life)
14.3 ~ Taas se huomaa et oon olemassa. Käveltiin Kaisan kans Viinikan puisto 3 kertaa ympäri, köyhää...
20.3 ~ Tuli vähä sellanen olo et rusto olis cool, siis toinen, vois läpällä ottaa (kappas otin sen oikeesti vasta tänävuonna)
Huhtikuu (Huonosti menee)
15.4 ~ Ei oo ketään kun toi ykskin muutti Saturnukseen prkl
Toukokuu (Huonosti menee part2)
9.5 ~ Kello on jtn puol6. Kädessä ei oo tuntoo ja lonkkaan sattuu. Heräsin tähän kevääseen mikä on aika silliä
Kesäkuu (Perusangstaus)
5.6 ~ Varmaan on loma, ei tunnu yhtään siltä. Kuitenkin kaikki taas vaan vilahtaa ohi enkä saa mitään aikaseks
30.6 ~ Kuolen kuumuuteen, en tuu selviään tästä elävänä, voisin muuttaa kellariin. Enkä muuten tajua mun lukiovalintaa...
Heinäkuu (sanavalinnat alkaa jo loppua ku eletään heinäkuuta, kirosanatkin voi loppua...)
6.7 ~ SENKIN HOMO BULBASAUR että osaa kaikki olla vaikeeta.
Elokuu (Koulu alkaa, kuten näette)
3.8 ~ Voi jumankauta muutenkin paska päivä niin pystyy radiosta tuleen  Titanic voi jumankauta
Syyskuu (Itsekseen puhuminen alkaa jo pikkuhiljaa riittää)
4.9 ~ Sanon jo toisen tai kolmannen kerran että tän homon voi nyt polttaa, tosin nyt en tarkoita sitä
Lokakuu (Löysin uuden ihanuuden... xD ja juttujen taso laski)
2.10 ~ Ah Lost<3, mikä ihanuus se onkaan, pillitin tänää ku se hot mies kuoli yhyyy. Se meinaan oli hot :D
Marraskuu
1.11 ~ ps. paino vaan kohoaa, kiitti Sacherkakku!
Joulukuu (Tajusin jotain)
18.12 ~ Tajusin, et mun elämä on miehet TV:ssä. Ja ajattelin nyt luoda listan niistä... (tässä kohtaa on loputon lista) ...ja näitä on muuten paljon lisääki. Ainii!... (taas loputon lista) ...zzZZZ....

Kiitos ja hyvää yötä. :D


3 kommenttia:

  1. Aww Hanna! Tää on niin helmee kun pohdit niin syvällisestiii :))))

    VastaaPoista
  2. Tää oli hanna tosi hyvä!:-):-):-)

    -kiia

    VastaaPoista
  3. Hanna ihana nauroin ihan hirveesti tää pelasti mun hirveän päivän :D ihana <3

    t: kultsi

    VastaaPoista