Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-09

Legenda juo eläessään

 Miten luokitellaan talvi? No ensinnäkin silloin tarvitaan toppatakkia, pipoja ja hanskoja. Ja talvi on muuten vasta silloin kun on kävellyt ihan virallisesti lumimyrskyssä. Mun piti tehdä tänään pakollinen vierailu Meerille ja en sitten saanut sieltä kyytiä takaisin, enkä kyllä olis halunnutkaan kyytiä, koska nyt vihdoin tunnen talven :D Tuuli puhaltaa silmiin, samoin kaikki kovat lumihiutaleet. Silmiä ei voi pitää auki, koska ne vuotaa joten näkemisestä ei tule yhtään mitään. Yritän piiloutua tumppujen taakse, mutta nekin ovat jo ihan kylmät ja märät. Meinaan kompastua näkymättömiin lumikokkareihin ja auton renkaiden jättämiin uriin. Vaikka kävely on vaikeaa, mun naamalla on silti kotiin tullessa tollanen naurava naama. Juu. Taidan vaan yksinkertaisesti pitää talvesta. Oikeastaan, taidan olla ihan innoissani siitä.
Pakollinen asia, miksi vierailin Meerillä. Mun Titanic<3 Katoin tänään sattumalta youtubesta titanicin sen 3D trailerin ja kröhöm.... itkin jo siinä xD Ottaen huomioon trailerin pituus 2min ja koko leffan pituus lähemmäs 3h niin tuota noin :D Voitte olla varmoja, että tänään menee monta nenäliinapakettia, voisin suosiolla ottaa pyyhkeen. Ah, menispä nää läksyt nyt nopeeta mä niin tahon päästä jo peitonalle kattomaan tota<3

ps. Mun tukka on tänään yberlikanen, älkää välittäkö siitä, mutta pakko sanoa että tällänen hätäpäissä otettu kuva kertoi minulle jotain. Noi hiukset, tai siis, tollaset hiukset mä haluan. Vähän ne olis lyhyet mut silti ihan himo hienot. Mitäs mieltä ootte? Vaikka ei teidän mielipide kyllä vaikuta hirveesti mun pään asioihini mutta kysyn silti, meillä on sananvapaus.
pps. Toi otsikko. Luulin aina pienenä et toi sanonta menee noin kun äiti ja isä aina puhu siitä, kunnes yks päivä valkeni, ettei ryyppääminen tee ihmisestä legendaa xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti