Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-15

Yllättävä lahjayllätys

 Nyt on lievästi sanoen meneillä sellainen juttu, että en meinaa itsekään naurun keskeltä saada tätä kerrotuksi. Haluan kuitenkin jakaa sen, koska mielestäni tässä on jotain huvittavaa ja kertomisen arvoista 

Olette tietoisia siitä, että saan inhottavia puheluita puhelinmyyjiltä. Eilen luulin todistavani taas yhtä sellaista puhelua ja valmistauduin jo huutamaan haistattelut puhelimeen. Ensiksi joku numero oli lähennellyt minua kun olin tunnilla, jätin asian siihen. Illalla puhuessani mamin kanssa, sama numero soitti, mutta en vastannut. Pari minuuttia mamipuhelun jälkeen puhelin soi taas, se sama saamarin numero! What can I do? Pakko vastata, suunnittelin jo mehevää vittuilua mutta ei sitten.
Puhelimessa oleva nainen kertoi olevansa Anttilasta ja että arpaonni oli kuulemma suosinut minua. Palkinto meni hieman ohi kun järkytyin niin pahasti. "EN MINÄ OLE MIHINKÄÄN OSALLISTUNUT?!" Luulin ihan oikeasti, että se oli joku vitsi, mutta lupauduin kuitenkin mennä hakemaan palkintoni tänään. Puhelun jälkeen tuijotin vain hölmistyneenä seinään, koska minusta tuntui, että se nainen oli sanonut minun voittaneen Baby Bornin?! WTF. Jos mä osallistun johonkin kilpailuun, se ei varmana ole mikään baby born kilpailu.
No, naureskelin sitten vähän tälle asialle. Kun äiti heräsi päiväunilta ja osoitti elonmerkkejä, kuin salama kirkkaalta taivaalta ryntäsin kysymään äidiltä; Oletko sattumoisin osallistunut johkin Baby Born kilpailuun mun nimellä? Jokseenkin en yllättynyt kun äiti vastaa, että kyllä. No, selvisipä sitten sekin, päätin mennä sitten tänään torstaina palkintoani hakemaan :D
 Nojuu. Siinä Anttilan info-tiskillä sitten mun lappuseni oli hukattu johonkin ja jotain tällaista, mutta pienen odottelun jälkeen (ilmeisesti) leluosaston vastaava ilmestyi paikalle mukanaan nuo. Ilmeeni siinä kohtaa (tai ainakin sisäisesti) O_______________O. Anteeks?! Onko noi molemmat mulle? :D Multa kysyttiin että tiedänkö jo, kelle ne annan, mut totesin vaan että "en todellakaan, yllätyin pikkasen koko voitosta :D" Siinä piti sitten allekirjoittaa lappunen ja kun sitä kilpailukuponkia katselin niin vähän naureskelin kun siinä luki että 1-palkinto. Mulla ei ookkaan arpaonnea ollut pitkiin aikoihin. Kuten varmaan huomasitte, tuossa on tytölle ja pojalle lahjat, tosin ongelma on siinä, ettei mulla ole ketään kelle nuo antaa. Noi on tolleen superhienosti paketoitukin. Noi legot kyllä himottelee ihan mua itseäni aika paljon (Joo, hanna 16,5v, en oo ku 2,5v jäljessä), mutta olin jo hetken aikaa onnellinen, että olin päässyt tuosta nukesta eroon. No, ehkäpä mä säästän noi pahemman päivän varalle (siis siihen päivään, kun tunnen itseni taas tosi lapseksi), onhan noi kuitenkin mun voittoni, ja oon aika ylpeä noista.
Nojoo, loppuaika kaupungilla olikin sitten supervaikeaa. Kuljin sellasen 1mx1m kokosen paketin kanssa, mottailin varmaan vahingossa viattomia ihmisiä ja keräsin katseita. Enkä kyllä epäile :D, olisin itekki kattonu vähän WTF jos vastaan olis tullu 16v baby bornia raahava henkilö... Onneks 31 tuli, eikä mun tarvinnu tunkee 15 hirveen kantamukseni kanssa.

Kotona oon saanu jo ihan kiitettävästi kuittailua. Isä oli pahoillaan kun jouduin roudaan noita koko ajan kaupungilla, kun se luuli et voitan vaan jonkun maapähkinän kokoisen leluhiiren ja äiti ei luultavasti ollut edes ymmärtänyt, mihin kilpailuun sitä oltiin osallistuttu... NO, mukavia tällaset yllätykset kuitenkin :D, varsinkin kun koko kilpailusta en edes tiennyt mitään.

3 kommenttia:

  1. ahahah:D:D tää oli kyllä hupaisa juttu, naureskelin yksinäni ääneen tälle! nii onneks olkoo vaa arpavoitosta!! kai saan tulla joku päivä leikkii tolla Baby Bornilla sun kaa?(; p.s. et soittanu niistä matikan läksyistä? :o

    VastaaPoista
  2. :DDDD joo voit tulla. No perkele en ehtiny kun käytiin mamilla ;O. No kysyn huomenna jotain mitä en tajunnu :), ei se oo niin justiinsa jos kerran (aina) ei tajua :D

    VastaaPoista
  3. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D voieiiiii

    VastaaPoista