Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-29

Katso menneisyyteen, koska siellä on se mitä tiedät

 Loma masentaa. Teen joka päivä jotakin, mutta en saa koskaan mitään aikaseks. Tää tunne on ihan kauhee. Mun pitäis opiskella mutta homoaivo, kuka sellasta jaksaa. Ja sitten koulu menee penkinalle ja voisimpa tässä nyt ihan oikeesti harkita keväällä sellasta sivua kun haenyt.fi
 Eilinen, siis oikeastaan toissapäiväinen (koska kello on 0:22) oli mukava päivä. Illalla Kaisa ja Elina tuli meille, myöhemmin joukkoon liittyi Eva ja Emma koska halusimme pelata Rappista, pelattiin sitä sitten vähän kunnes vaihdettiin Aliakseen. Naurettiin ja mun joulukakkukin tuli syötyä. Tajusin vasta nytten, että mulla ei ole siitä kuvaa, huoh minä. EIpä siis edelleenkään päivity passionsade taaskaan. Joka tapauksessa, kun Eva, Elina ja Emma lähti, Iiris ja Reko tulivat tuomaan kirjaa. Porukka siis ikäänkuin vaihtui ja sitten me oltiinkin yhtäkkiä pelaamassa Cluedoa Kaisa, minä, Reko ja Iiris. Oon varmaan ollu tosi idiootti kun oon pelannu cluedoo aina ihan väärin, mutta hieno juttu on että Reko kerto siihen ne oikeet säännöt ja osaan nyt vihdoin pelata sitä niin, että siinä on jotain järkeä :DDD! Ilta jatkui vielä Aliaksella ja sitten kun muut lähti joskus yhentoista jälkeen, jäi mulle aikaa Lostille<3
 Tänään tapoin aikaani Iiriksellä, mikä oli hyvin mukavaa. Raahasin mukaan kameran, jotta sain vihdoinkin ikuistettua teille a) Iiriksen ihanaakin ihanammat tapetit ja b) järkyttävän naamani ja olemukseni. Hupparilla ja legginseillä mennään, kun  muut vaatteet on niin jäätäviä tai sitten en muuten tykkää. Sain Kaisasta muuten tosi nättejä kuvia, alla yksi niistä :D Nyt syvennyn cosmoon, huomenna uusi päivä, yritän tehdä jotain järkevää.
 Kokeilin muuten tänään kinkkua kermavaahdolla :D, en suosittele, mutta ei se todellakaan pahaa ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti