Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-25

Joulun tunnelmaan vaaditaan vain joulukuusi

 Huhhuh. Joulua on vietetty täällä ainakin erittäin mukavissa tunnelmissa, toivottavasti myös siellä. Ruokaa syötiin kauniisti katetussa pöydässä ja ruokaa oli enemmän kuin tarpeeksi. Maha on kasvanut varmaankin kaksinkertaiseksi, tuntuu siltä että napa räjähtää. Pukkia odoteltiin kovasti ja kun se vihdoin tuli niin aijai kyllä sitä taas muisti, miks rakastaa joulua. Illalla olin vielä kävelemässä Kaisan kanssa, oli ihanaa haistaa pakkanen ja jäätyneet tiet, se toi joulun tunnelmaa :)
 Lahjoja tuli kaikille enemmän tai vähemmän (yleisesti kyllä enemmän) ja riemu oli hyvin suuri niitä avattaessa. Itekkin yllätyin ihan sairaasti kun yhdestä paketista putkahti PaintShop Pro. Pukki toi myös paljon muita lahjoja, kuten salaman (!!!!!!!!!) ja jalustan (!!!!!!) kameraan. Niitä sitten koko illan käytin tiuhaan tahtiin kokeillen kaikkia erilaisia variaatioita. MÄ NIIN TYKKÄÄN TOSTA SALAMASTA. Pukki oli muistanut myös minua lämmöllä, ja päätti tuoda laihduttavan hulavanteen :D
25. päivä, eli tänään, on mennyt ihan oikeesti tv:n ja ruuan kanssa. Mä olen tuijottanu ihan tuhottomasta Lostia, en voi lopettaa, koska tää käy minuutti minuutilta jännemäks. Jos mun huone oli ennnen joulua siisti, niin nyt se on kaikkea muuta kuin sitä :D Lahjoja kaikkialla 

Katri sai tommosen hauskan pelin, toi toukka laulaa ja heiluu ja siihen pitää laittaa noita palleroita. Ja niitä siis laitetaan sellasilla pihdeillä. Katri ja Daniel oli tossa tosi tosi hyviä, ihan oikeesti. Mä olin ihan surkee, koko ajan ne pallot vaan tippu ja huoh :D Lapsille ihan hieno peli kyllä, mutta mun mielestä se vois olla hauskaa aikuisillakin kun ne on esim. uutena vuotena nauttineet kuitenkin liikaa alkoholia. Meeri sai pukilta iPodin, arvatkaa kuka pelitti koko illan Angry Birdsiä sillä? :D
Tottakai mun piti myös ottaa itsestäni muutama kuva (heh, muutama xD). Anteeksi tämä herutukseni taas vaihteeksi, en vain voi tuolle kololle mitään O.o. Hiuksetkin näytti eilen kivalta, vaikka meinas hermo mennä monesti kun ne oli koko ajan liian märät tolle kihartimelle. Oon muuten pannut merkille, että mun pää näyttää aina joka kuvassa (esim. kun oon jonkun sukulaiseni kanssa :D) ihan jäätävän kokoselta. Näytän muutenkin tosi kookkaalta ja sellaselta, etten kuuluis niiden muiden joukkoon :D JA siis eniten sen huomaa just pään koosta, kaikki muut on sieviä niin ist mun pää oikein tunkee esille kuvaan ja lol :D Tosin tämä kaikki saattaa johtua siitä, että mulla on tapana kihartaa aina hiukseni niin kuohkeiks
Vähän tässä lahjoja. Kattokaa miten kirkkaita noi on, vaikka ulkona (ja huoneessa) oli pilkkopimeää. Ja joo, oon nyt kyllä sitten niin kickeissä noista Losteista että! Sain näiden lisäksi suklaata :D, Suvi Teräsniskan levyn. Okei sain sen joululahjalistan mitä täällä esittelin + kaikkea muuta superjännittävää. Yks on toi kirja, mä rakaston ton kirjoittajan kirjoja, mutta koska kummisetäni oli pukkia tämän lahjan kanssa hieman autellut niin mitäpä muutakaan olisi voinut odottaa, kun että kirja on englanniksi.... :D Muuten toi koko kirjan ulkoasu on tosi kaunis ja ihana. Noi värit, ja toi tollain kimmeltää. Aah<3
Okei noni oon kirjottanu  tätä yli vuorokauden, joten julkasen tän nyt oli tää huono tai ei. Hyvää illanjatkoa kaikille :)

1 kommentti: