Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-12-06

I'm sick

Jaan teille nyt tämän päiväni tällee ilman kuvia (kakusta kyllä löytyis kuvia, mutta en mä nyt jaksa). Eilinen päivä meni Iiriksellä oli tosi kivaa ja voi että Iiriksen huone. Jos huoneita vois varastaa voisitte olla varmoja että varastaisin Iiriksen. Illalla (yöllä) tuijottelin vaan lumisadetta. Olin ihan OMG. Kaikki oli niin kaunista ja oli valkeaa ja jihuu! Syötiin pitsaa like always :D (jee mulla ei oo enää hymiölakko), sitten katottiin Julian silmät ja silleen. Mukavaa oli :)

Sitten asia joka ei oo niin mukavaa on se, että oon ollu koko päivän jäätävän kipee. Makasin lähes koko päivän sängyssä olo oli jäätävä. Jossain kohtaa olin nukahtanu ja kuuden jälkeen heräsin. Sitten äiti toi lääkettä, jotta ihana 38.4 kuume alkais laskea. Ja kyllä se nyt onkin laskenu jo asteen :) Kaisa ja Iiris kävi myös yllätysvierailulla tuomassa mun hammasharjan jonka unohdin ihanasti Iiriksen vessaan. :) Sitten oon kattellu ikkunasta ilotulitusta ja nyt Linnan Juhlia. Plus että tuun niin oleen jäljessä koulussa, vaikka olisinkin vaan yhen päivän pois. Ei jee. Tätä en odota innolla. Missaan myös lukudiplomi kokouksen joten jee, eläköön itsenäiset tehtävät prkl! :D Mutta juuh, jospa sitten huomenna semmonen ei angstipostaus vaan tervepostaus.
Muistin tänään että tää kipeenä oleminen ei ookkaan yhtään hehkeetä. Huoh. Miks oon joskus valittanu kun en oo kipee ;o, idiootti olen :D

1 kommentti:

  1. Määäki oon hanna kipee nyt:-( Nousi yöllä kuume ja olin tyhmä ja menin kouluun, mut lähin sieltä ruokavälkällä pois. Joten mulle/meille on luvassa ihania matikanlessoneitA:-D

    -Kiia

    VastaaPoista