Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-04-06

We see just what we want to see

 Pelästyin kun selasin mun kameran kuvia, et onko Bella Cullen tullu kummitteleen niihin (XD) mut se olinkin vaan minä. (Tosin myönnän leikkineeni kuvankäsittelyohjelmalla ja muuttaneeni silmäni punaisiksi, kjehkjeh :D) Tajusin tänään vihdoin ikuisuuden asiaa mietittyäni, että mun silmät on vihreet. Joo, vihreet ne on. En tiedä mistä mä sen tajusin, sinisestä vai oranssista luomiväristä, krepatuista hiuksista, luonnonvalosta, salamasta vai mistä, mutta tajusimpa kuitenkin.
 Anyway holiday on täällä. Tai ainakin tällänen paussi. Oon niin ilonen kun koeviikko on suoritettu nyt. Matikasta sain 8 ja KemiaII 9 O__O Oon niin ihmeissäni ja samaan aikaan hyvin iloinen ja kaikkee. Tosin toi tän päivän ruotsin koe, joka oli hyvin suurta lottoamista, voi sitten hieman laskea tätä tunnelmaa, mutta onneksi sitä ei tarvitse ajatella nyt lomalla. Okei täytyy myöntää oli aika orpo oli kun tulin kotii, kun ei tarvinnu alkaa opiskella, tai tekee läksyjä, sai vaan olla (syödä).
 Tosiaan aloin jostakin kumman syystä kreppaamaan pitkästä aikaa hiuksiani ja niistä tulikin loppujen lopuksi aika kivat. Mutta kun on toi sen verran ärsyttävää, niin en kyllä kovin usein ala tekeen :D Onneks tää kestää nyt pari päivää, niin hiusten osalta kaikki on ainakin kunnossa. Pistin myös pitkästä aikaa ripsaria ja tuli kyllä taas sellanen olo, että oon ihminen eri planeetalta. Jänskää. Illalla mun ja Iiriksen piti ulkoilla, mutta kävikin sitten niin, että löydettiin itsemme Iiriksen "sohvalta" löhöömässä ja tuijottamassa viidakon tähtösiä... Oli kyllä henkevät keskustelut kun Oskari ja Juhokin meidän seuranamme oli, että aijai. Kyllä oli hepuli herkässä, mut ehkä se oli vaan jonkin tason paineiden purkamista. Ei mulla muuta kun että hyvät pääsiäiset kaikille, en tosin tiedä mihin pääsette, mutta ei se niin hirveesti kiinnostakaan :)

2 kommenttia:

  1. Koska mun hiukset saa kokee hannan kreppiraudan taas!?
    ps. mun mielestä noi varmistushommat mis pitää kirjottaa on vaikeita

    VastaaPoista