Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-04-14

Vihaiset linnut muuttivat taloon

 Heh heh. Piti tehdä läksyjä, piti siivota, piti leipoa kakku, piti ulkoilla, piti mennä suihkuun, piti lukea kirjoja, mutta pelasin vain iPhonella... :D Kirottu vempele, mutta toisaalta ihan täydellinen ainakin mulle. Tosin kjehkjeh akku näyttää kuluvan huimaavaa vauhtia, johon saattaa olla syynä se, että Hanna 16v 365päivää sain vihdoinkin ihan oman masiinan Angry Birdsin pelaamiselle... Okei oon kyllä vielä vähän kehari käyttään tota kun jotenkin ei oo tottunu, vaikkakin iphoneja ja podeja on tullu ihan kivasti käytettyäkin :D Meinasin jo tänään saada suuren ärsytyskohtauksen kun en tienny miten olisin saanu hommattua Angry Birdsin tohon kun se maksupuoli on niin kummallinen (eikä mulla ees oo mitään nettipankkitunnuksia tai luottokortteja), mutta onneksi mulla on kiva kummisetä, joka sitten pelasti mut "lahjoittamalla" 10€ itunesiin että vihaiset linnut oli vihdoin mun ja moni muukin heh :)

Oikeesti olisin halunnu tän vasta huomenna, mutta kun näissä tuppaa oleen semmoset homo simkortit niin mun exkännykkä meni sit pimeeks enkä mä voinu olla päivää ilman kännykkää. (Oikeesti kyllä olisin voinu olla, mutta äiti ja isä nyt vaan oli erimieltä ;)) Tää iPhone on vähän kun vauva. Sillä ei saa olla kylmä eikä sitä saa viskoo tai kiduttaa mitenkään muutenkaan (toisin kuin Nokiaa), joten ehkäpä munkin on aika kasvaa vähän ja alkaa olla heittelemättä puhelimia ties minne seiniin.

Asia jota kadun tällähetkellä ihan jäätävästi on, että minä en sitten jumankauta ostanut singaporesta yksiäkään kuoria tähän, koska minä nerokkaana ajattelin että en mä tätä kuitenkaan lähiaikoina saa ja suomestakin niitä kuoria saa eli en ala raahaamaan turhaan, mutta tarkemman tutkiskelun jälkeen niitä kuoria ei Suomesta saakkaan oikein mistään, kaikki on rumia ja hintakin on ihan homo :/ Kysymys siis kuuluu miksen ostanut singaporesta kun valikoima oli irtokarkkihyllyn kokoinen ja hinta joku alle 2€ *hakkaa päätä seinään* :D

2 kommenttia:

  1. niinhän ne kaikki sanoo että jäätyy tosi helposti, hyvin se on mulla ainaki pelittäny.... :D eikä se nyt kuole jos sitä vähän heittelee, hehheh >:D mutta, tervetuloa kerhoon!

    VastaaPoista
  2. :D heh heh :DD Kiitos kiitos jäätävän ärsyttävä tämä kun koko ajan pitää näprätä XD

    VastaaPoista