Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-04-02

Vie varmaan ikuisuuden löytää avaimet

Emma sanoo että postaan liian tiuhaan. Oma on ongelmansa kun on niin hidas. Mä oon just semmonen kun bannerissa lukee :D

Mietin tässä vaan, että mitä helvettiä toi lumi on oikeesti? :D Tai siis mä en oo mikään lumenvastustaja tai talvivihaaja ja takatalvikin on jees siihen asti, kun se satanut lumi sulaa viimestään päivän päästä ja kaikki on taas hyvin. Mutta mitä ihmettä tää on, että tota lunta on joku puoli metriä, sinistä taivasta ei näy lähimaillakaan ja mun piti aamulla laittaa talvikengät jalkaan! ;@ Kyllähän toi loppujenlopuks sulaa teiltä nopeesti jos aurinko vaan paistaa, mutta meidän varjoisella pihalla noi lumiVUORET on vielä juhannuksena. Mutta poissa mielestä, poissa silmistä. Päätin, etten aijo katella pihalle muutamaan päivään.

Koulun jälkeen en oo osoittanu myöskään oikeen mitään hyvän/elävän ihmisen merkkejä. Oon löhönny kaks tuntia kylpytakissa sängyllä näyttäen vähintäänkin pulsulta, söin suklaamunia ja luin kemiaa. Sitten väsyin ja siirryin kuolaamaan eilistä Robert Pattinsonia, äsken Jack Dawsonia ja nyt frendejä. Tämä ilta on taas telkkarihuumaa. Kirotut maanantait. Siis heti sen jälkeen tein nämä, kun olin olin selvinny ensimmäisestä kemian kokeesta.

Tein taas uuden henkilökohtaisen ennätyksen. Katoin tätä traileria, ja pääsin kohtaan 1:35 kun aloin poraan......... trailerissa.... Ei huhhuh :D Musta tuntuu nyt taas hieman vahvemmin etten oo menossa kattoon tota 3D:nä, vaikka se niin hemmetisti houkuttelee. Tai hetkonen. Voisin vihdoin avata takosipsit kaapista, linnottautua sohvalle ison nenäliinapaketin kanssa ja kattoa tän mun huimalta LG tauluteeveeltä. Ilmaseks. Torstaina. Joo. Hanna pitää titanicbileet.

Joumään tiettekste täytän kahen viikon päästä 17, turhin ikä ever :F

4 kommenttia:

  1. :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D
    en kerkee koskaa lukee ja sit ku luen nii mulla on joku 10 postausta luettavana:D ei siinä mitään viikon huippukohtahan se on (:

    VastaaPoista
  2. Hanna postaat just hyvin koska mua aknaki ärsyttää ku käyn bloggerissa ja luettava loppuu 5 min jälkee vaikka luen moniamonia blogeja:)
    Suosituimmat bloggaajat tekee monta postausta per pvä!!:D

    VastaaPoista
  3. tuleeks titanic telkarista torstaina?:) vai ymmärsiks iha väärin:D

    VastaaPoista
  4. titanic 3D tulee leffaan kuudespäivä ja itse ajattelin kattoo mun titanic DVD:n torstaina, mutta teeveestä tulee myös joku titanicminisarja nykyään :D:D::D

    Joo ellu agree, mutta jos teen monta niin tuntuu ettei kukaan sit keskity yhteenkään :D

    VastaaPoista