Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-04-09

Lumet sulaa, ruoho kasvaa, aurinko saa taas kaiken muuttaa uudestaan

 Tänään oli pääsiäismunapäivä (eilen). Kuulin aamulla tipun askeleen, mutta olin liian laiska noustakseni ylös, joten jatkoin unia vielä yli tunnin. Välillä yritin silmäillä tipun olinpaikkaa, mutta en nähnyt, joten suljin mielummin silmäni kun uhrasin aikaa sen etsimiselle :D. No sit kuitenkin jossain vaiheessa nousin, näytin räjähtäneeltä tulivuorelta, mutta syöksyinkin vaan halaan tipua joka oli piiloutunut kaapin taakse. Yritin ottaa itestäni kuvaa tipun kanssa mutta mun silmät näytti jonkun muun ihmisen omistamilta, joten tyydyin vaan lopulta piilottaan silmäni kuvasta.
 Niimpäniin. Mitäköhän oon taas tehny melkein koko päivän? :D Sain myös ikuistettua itseni kivasti tuolta peilin kautta. Voi hitto kuka idiootti ikinä keksikään näin koukuttavan sarjan? No okei tänään oli niin lämmintä päivällä, että istuin vaan pihalla med. iPod ja kuuntelin musiikkia<3 Tuntu ihan kesältä, paitsi että mulla oli mökkivaatteet päällä
 Oltiin Iiriksen kanssa kävelemässä, meidän piti ottaa Iirikselle uus profiilikuva mutta päädyttiinkin puhuun vaan kaikkee mm. Simssistä ja elämästä yleensä, joten se vähän jäi. Mutta kyllä semmonen vielä jostakin hommataan :D Bongattiin myös leskenlehti! Jeejee. Illalla vakuuttelin markukselle, etten halua läppärinkokoista puhelinta, söin suklaamunia (:@) ja olin myös pihalla. Oli niin kylmä tosin, että päädyttiin taas vaihteeksi samalla porukalla Oskulle :D Alettiin sit jostainsyystä puhuun vanhojentanssien "kädenheilutus"tanssista, muttei tiedetty sen nimee. No äsken sit alko vaivata niin paljon, et oli ihan pakko onkia se youtubesta selville :D Ja löytyihän se, arvatkaa mitä hyräilen koko seuraavan viikon?
Tiedättekö te muuten mikä mua on tässä viimeaikoina alkanu jostain ihme syystä ärsyttään ihan hulluna, vaikka asia ei koske mitenkään mua? XD Mua vaan ärsyttää nykyään niin hulluna bloggaajat jotka "tulee vaan heittään tähän muutamat kuvat" Siis en tiiä yhtään että miks, koska kaikki tää on ihan vapaaehtosta ja kaikki lukee mitä haluaa ja kirjottaa mitä haluaa. Joku siinä ärsyttää että tulee vaan vetää joku kolme lärvikuvaa ilman mitään asiaa kun innoissaan odottaa jotain kunnon postausta. Kun toisaalta mun tekee mieli kattella sellasia asukuvia. Oon vaan löytäny ehkä liian vähän mulle sopivia blogeja tästä maailmasta O.o Ärsytystä lisää vielä sekin, että ne on kolme kuvaa jostain päivän asusta. Okei huoh kuulostan niin vittuuntuneelta vaikkei tää ees liity muhun kun en lue juurikaa tommosia blogeja. Oon vaan viimeaikoina törmänny tohon niin usein. Joo anteeks :D

2 kommenttia:

  1. Toi blogi juttu on niin totta:( Mä haluisin just lukee tämmösiä sun blogin kaltasia! En oo vaan oikeen löytäny... Mut nää sun postaukset on kyl loistavia!

    VastaaPoista
  2. Jep ihanaa etten oo ainoa joka ajattelee niin! :D Ja kiitos paljon :)!

    VastaaPoista