Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-04-22

Sun is shining, the weather is sweet

Möröt piiloon täältä meinaan saavun minä nyt yli kahdellakymmenellä kuvalla, kiitos hovikuvaaja Kaisani, jolla vihdoin oli aikaa tulla leikkimään kamerallani :D Tosiaa juttua ei oo paljoo, kattelkaa kuvia siis! Pistin nää kuvat ny alkuperäseen kokoon, jotta noi pystykuvat olis samassa linjassa vaakojen kanssa, joten siitä johtuu tämä tekstin sijoittuminen tollee hassusti, mutta ehkä me kestämme sen :) Ulkona on aivan jäätävän törkeen hieno upee sää, pihalla on niin kesäolo ja lämmintä että aijai! Okei myönnettäköön että me vieläkin oltiin Nekalan maaperällä kun Kaisa oli liian laiska lähteäkseen kaupunkiin, mutta sallittakoon tämä nyt vielä. Ja oli kuulemma kaisasta NIIN PASKOJA KUVIA, että niitä ette sitten nää. Tässä syy miks vihaan ystäviäni aina enemmän ja enemmän :D eikä ollu kokonaan ees läppää, tiettekö miten se joskus kyrpii oikeesti....
Iidesrannan perhepuistoa mä vastustan niin paljon kun vaan voi, mutta tommoset salakavalat mutalammikot voitais kyllä deletoida sieltä :D, ei ollu meinaan hirveen mukaavaa löytää kenkiänsä tommosesta. Mä yritin vaan viattomasti mennä istumaan tolle kaivonkannelle, en muuta :(
Heräsin tänään ensimmäisen kerran puol 6, valot päällä, mitä vähän ihmettelen koska ihan varmana sammutin valot nukkumaan mennessäni :D Sain sit unta kun nenä oli auennut ja heräsin yheksältä. Oon edelleen jäätävän kipee, eilen vielä enemmän. Nyt tosin ei oo enää mitää kuumetta tai kurkkukipua mutta yskä ja NUHA, joka ei ota loppuakseen mitenkään. Oon ihan just niistäny koko ison nenäliinapaketin verran. Nuhasta huolimatta lähin äitin ja isän mukaan hulluille kahekstoista, koska mun oli vaan ihan pakko saada semmonen poikien hihaton huppari. Onneks menin heti 12, koska niitä ei todellakaan ollu paljoo ja kotiutinkin ihan sinisen ihanuuden. Joo, poikien osasto rules, tyttöjen vaatteet on ihan tyhmiä :D Näin sielä sit Emman ja Ellun, hengasin niiden kanssa, ja huppari jäikin mun ainooks ostokseks ja nyt on sitte nekin päivät loppunu.
Voiko tyttö ja poika olla vain ystäviä? Julian blogista bongattu ikuisuuskysymys, johon munkin on pakko sanoo mielipiteeni. Eka mä olin ihan sitä mieltä että totta kai voi. Mun lopullinen vastauskin on että voi, mutta kun tarkemmin mietin tota kysymystä omalta kannaltani niin pistää oikeen naurattaan että heh heh. Se, mikä luokitellaan ystäväks on vähän mielipidekysymys. Jos tätä kuitenkin omalla kohalla mietin, niin pakko sanoo kyllä että mä en kyllä oo semmosia ystävyyksiä (kaveruuksia kylläkin) onnistunu hankkiin ilman semmosta pientä ongelmaa, joka tohon kysymykseen liittyy. Mut niin siis, tottakai ne voi olla ystäviä. Ihan järjetön kysymys, miksei vois :D
Hehe olen kani jolla on hienot korvatki :)) Lisäks makoilen jossain lähes mutakasassa, jotain on mennyt pahasti pieleen :D Pisteen kaisalle kuvauksesta, koska tää näyttää oikeesti joltain kanilta. Juurikasvu myös ihastuttaa tuolla hiekanharmaalla olemuksellaan.
Näitä kuvia on näköjään aivan hemmetisti, joten voisin kertoa vähän eilisestäni. Olin kipeä, mutta siitä huolimatta raahauduin extemporereissulle kattomaan Nälkäpelin. Joo tiedän että vastustin sitä, ainakin siihen asti kunnes näin mikä komistus Peeta on<3 AH. Kirjassa se on joku silli pullea leipurin poika niin tossa semmonen täydellisyys kroppainen, himo lihaksikas ja ihana. Okei siitä puuttu tosi paljon olennaista mielestäni mutta noh, tommonen kirja on kyllä aika vaikee tehä 2,5 tuntiin. Sitä itse peliä oli himo vähän, kun taas kirjassa sitä on helposti yli puolet O.o?! Mutta toisaalta joo, olishan se vähä tylsä leffa kun kattelis vaan jotain pakenevaa Katnissia :D Yks juttu kyllä jäi vähän hampaankoloon, tai no ei sinänsä koska oon lukenu sen kirjan kolme kertaa, mutta siis se, että siinä jäi mun mielestä tosi paljon juttuja pimentoon. Koska kirjassa se Katniss puhuu niin paljon yksin tai siis ajattelee ja sitä kautta käy paljon asioita selville, niin kun siinä leffassa sitä ei oo, niin se jotenkin tekee pinnalliseks tai emmätie sitä sanaa :D
Yritin tehdä tänään läksyjä huoneessani, mutta ikkunan takana oleva aurinko teki homman aivan mahdottomaksi, joten minä fiksuna avasin ikkunan ja aloin ottaa aurinkoa. Sisällä auringosta nauttimisessa on ainakin se hyvä puoli, että on mukavan lämmintä ja saa olla topissa hankkimassa rusketusrajoja. XD Kyllä, minä hankin äsken uudestaan Singaporen auringon ruskettamat rajani takaisin. Hyvä on, täytyy myöntää että se raja on vain kaulan alapuolella, mutta ompahan kuitenkin :D:D! Tästä on hyvä jatkaa.
Tosiaan ootte saanu lukee ihan kiitettävästi hiusaiheisia postauksiani, ja tässä tulee taas vähän. Tällä kertaa kuitenkin semmonen, että nää on alkanu näyttään taas inhimillisiltä kaikin puolin, ehkäpä mä vaan kasvatan niitä koko kesän ja syksyn ja talven? Tuun tosin kohtaan sen ongelman, kun väriero kasvaa liian suureks ja lupasin olla värjäämättä
Hehe Hanna the hassuliini vauhdissa. Myönnän että toi pipo saattaa jossain tilanteissa näyttää hieman suurelta, mut silti osoitan sitä kohtaan pelkkää rakkautta :) Tulipas postaus, onnittelut jos jaksoitte selata. Näin käy joskus, kun sää ja naama osuu hyvälle tuulelle.

4 kommenttia: