Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-01-30

Sen kallioon on hakanneet vuodet jäätyneet

Uus banneri on ollut mielessä pitkään ja ehkäpä mä semmosen voisin kyhätä näistä tänään napatuista kuvista, tai ainakin edes yrittää.

Ja tiedättekö mulla on kerrankin aikaa tulla kirjoittamaan teille blogia ja mulla on oikeasti jopa jotain asiaa. Joka nyt ei ihan koko lukijakuntaa kiinnosta mut ei se mitään! Tiedättekö mua alko äsken pistellä jalkoja ihan yhtäkkiä ja ihan kamalasti. Jouduin hyppiin paikallani jotain viis minuuttia ennenku mun jaloissa kiersi taas veri. Eipä oo ennen tarvinnu kokee tällasta, verisuonet on varmaan ihan tukossa, niin ei veri kulje jalkoihin enää x)

Niin, tänään oli hieno reissu hammaslääkäriin. Siellä oli tänään vähän sellainen meininki, että ensin hoitajan kanssa puhutaan kaikkee perushöpinää mun koulusta jne, jonka jälkeen itse doctor tulee paikalle, sanoo moi ja toteaa jotain hammaslääkärikielellä, jota en aivan ymmärtänyt. Ja yhtäkkiä molemmat säntäilee pois huoneesta ja tulee takaisin ja jotain pitää käydä näyttämässä jollekin, hampaita vähän rapsutellaan ja merkkaillaan tussilla merkkejä ja sitten tullaan sörkkimään mun suuta mennään pois ja tullaan takaisin. Sitten tungetaan suuhun mönjää eikä kukaan puhu mitään mistään :D Mulla tulee tollasissa tilanteessa aina mieleen semmoset mitä nyt yleensä oon vaan nähny leffoissa, että joku menee hyvää hyvyyttään lääkäriin ja seuraavassa hetkessä se on jossain leikkauspöydällä menossa sydänleikkaukseen XD Vaikka joojoo omani ei nyt ollut mitenkään vakava tilanne. Tai oli se hammaslääkäritasolla, oikomishoitotasolla.

Lopulta kun joku valaisee mulle tilannetta, se on sellanen, että mun toinen kulmahammas kääntyy takaisin vinoon ja kohta on ryhdyttävä vakavampiin toimenpiteisiin :D Kiva. Tän mä just halusinkin kuulla. Saan siis tulevaisuudessa alahampaiden lisäks ylös sen sellaisen raudan tukemaan, ellei tässä sitten käy jotain sellaista että saan uudestaan raudat suuhun :D:D 

Niin ja mullahan alkoi nyt virallisen epävirallisesti lukuloma. Ensviikolla on vielä kolme matikantuntia, mutta muuten kokolailla päiväni saisivat alkaa koostua tosta helkkarin matemaattisten aineiden hullunmylläkästä. Ja noh ton abishown ja penkkareiden järjestelyistä. Pitäisi hankkia vielä ainakin kasvovärejä itselleni ja kyhätä maha (tekomaha kiitos) ja varmaan auttaa niissä rekkojen maalauksissa jne. Huomenna mä meen työkokeiluun, tai en minä tiedä millä nimellä sitä pitäisi kutsua, joku sellainen kuitenkin. Ja sitten ehkä selviää en tiedä selviääkö, että saako niitä kesätöitä vai ei. Jos ei, niin hommanhaku alkaa alusta voi vitsit hakemuksien väsääminen on aikaavievää ja jos joo, niin sitten on ainakin tekemistä hankittu kesälle ja pääsee vielä kivasti pois Tampereelta. Huomenna illalla kuitenkin ajattelin katsoa lostia ja viettää leppoisan koti-illan, koska nyt tuntuu siltä.

Palaillaan, 11 faktaa on kohta paketissa! Ei oo muuten helppo homma alkuunkaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti