Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-01-14

Rakastan talvea

Mulla on ajankäyttöongelma. En osaa taaskaan päässäni kontrolloida, että mitä pitäisi tehdä, mihin aikaa ja paljonko. Mun pää meni jo ihan solmuun, kun tänä aamuna mietin, että mitähän tässä nyt tänään tekisi. On ihan liikaa vaihtoehtoja. Heräsin ensinnäkin puoli kahdeksan, kun muistelin meneväni kymppiin kouluun, vaikka oikeasti tiistai on se autuuden päivä kun kouluun tarvitsee mennä vasta puolelta päivin. 

Huomiseksi pitäisi olla luettuna 650 sivuinen äikänkirja, jossa oon hienosti sivulla 250. Mä olisin voinut lukea sitä tämän aamun, mutta päätin syödä hyvän aamupalan, katsoa Mäkkärit ja nyt kirjoittaa  tämän blogipostauksen. Nyt mulla on vielä lähes kaksi tuntia aikaa ennen koulua, mä voisin lukea sitä äikän kirjaa, mutta toisaalta meillä ei ikinä ennenkään ole joutunut hirteen jos ei jotain kirjaa lukenut, voisin kerrankin olla lusmu. Sen sijaan voisin kuluttaa tämän vapaa-ajan kemian lukemiseen. No iltapäivällä olisi matikan varikko, mutta en osaa päättää pitäisikö mennä luovuttamaan verta vai ei sen tilalla. Toisaalta olen kujalla parissa tehtävässä, mutta niihin saa apua tunnillakin koska ne olivat läksyt. Ja en ole ollut puoleen vuoteen luovuttamassa edes verta kiitos niiden uusien korvareikien. Mutta sitten taas toisaalta koska mä nukun koko ajan, mun hemoglobiini on varmaan jossain pohjamudissa eli en kuitenkaan sais luovuttaa mitään :D Voisin toki myös lukea koko illan sitä äikän kirjaa, mutta what's the point se ei viisastuta mua ylioppilaskirjoitusten saralla sitten yhtään. Tässä olis näitä enkun sanakokeitakin tulossa, ja pian eteen pamautetaan taas uus kemian yo-koe. 

Kaikista näistä monimutkaisista aikatauluongelmistani huolimatta mä olen aivan superhyperinnoissani tosta talvesta ja kylmyydestä. Voisin seisoskella pihalla vaikka koko päivän ja haistella ilmaa, se tuoksuu niin hyvälle. Mun kouluopiskelutkin kärsii kun tekis mieli vaan tuijotella ikkunasta ulos tai kieriä lumihangessa. Eilen kun kävelin illalla kaulahuviin naaman haudanneena olin niin ilonen! Mulle kävis jos tällänen sää oli 50% vuodesta, se toinen puolisko vois olla sit se +30 ja kesä. Kävin ostamassa just uudet toppahousutkin Prismasta, oli 30% ale, ettei tarvii käyttää enää äitin omia. Limenvihreet olis ollu värinä coolimmat, mutta tyydyin violetinpunasiin koska niissä oli henkselit ♥ Koska pääsee pulkkamäkeen??!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti