Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-12-29

On uskallettava lähteä, saavuttaa mistä unelmoi, pelätä ei saa

Täällä minä olen, Helsinki-Vantaalla, ja odotan malttamattomasti ensimmäisen lentoni alkamista. En kyllä uskonut, että tämä päivä oikeasti koittaisi :D Ja että minä oikeasti olisin itseni buukanneena dataamassa lentokentällä pari päivää ennen uutta vuotta. Tuntuu niin oudolta. Mutta samalla olen enemmän kuin innoissani. Hihiiiiii! Ja kannatti uskoa ilmoituksia, täällä on paljon porukkaa. Onneksi bagdrop jonossa oli mukava naikkonen siis henkilökuntaa, joka yllätyksekseni neuvoi mut matkakohteeni kerrottuani menemään about 10kilometriä lyhyempään jonon, josta pääsinkin mallikkaasti pois noin viidessä minuutissa.

Niille, jotka asiasta eivät vielä tienneet, mä lähden matkalle. Ai niinkö... Kyllästyin näihin Suomen säihin, joten päätin lähteä hieman kuumempaan ja kosteampaan paikkaan, no minnes muuallekkaan kuin päiväntasaajalle. Kohdekaan ei liene hirveän vaikea arvata, minä kun niin ihastuin Singaporen ihmeenliseen maailmaan. Oikeasti mä tarvitsen tässä nyt pienen loman ennen kirjoituksia. Ja koulua ylipäätänsä. Ja ehkä jopa kotia, ei siis niitä ihmisiä todellakaan, vaan siis että jos joskus on hetken jossain muualla, koti saa taas aivan uuden, positiivisen, merkityksen.

Mä pelkäsin kertoa tästä kenellekkään, koska pelkäsin ihmisten reaktioita, ja pelkään niitä vieläkin :D Ajattelin, että kaikki jotenkin katsoisivat pahalla tai vaihtoehtoisesti tuijottaisivat vain hiljaa eivätkä sanoisi mitään. Mutta onneksi kaikki ne, jotka jo tietävät suhtautuivatkin asiaan hyvin, enemminkin ihmetellen rohkeuttani. Noh, mä olen ensinnäkin vähän vajaa ja toiseksi mun mielestä unelmiaan pitää toteuttaa, ja on uskallettava tehdä sitä mitä haluaa. Lainaan tässä nyt lempikohtaustani elokuvasta Odottamaton ehdotus "Kyllä, se olisi helpompaa" Olisi noin miljoonakertaa helpompaa käyttää koko lomansa maaten omassa sängyssä, mutta se ei aina ole se vaihtoehto, joka kannattaa valita. Kyllä elämässä pitää olla haastetta. Tätä mieltä minä olen. Ja kyllä saa toisaalta myös pelottaa en siis ole täällä pissat housussa pelkäämässä, vaan tarkoitin että on otettava "riskejä" , se on ihan ok.

Niin tosiaan. Jos nyt vähän tästä matkasta vielä. Mun lentoni Frankfurttiin lähtee reilun tunnin päästä, jossa mulla on jos kaikki menee hyvin kaksi tuntia aikaa löytää tieni ensin uudelle check in -pisteelle ja sitä kautta uudelle lähtöportille. Onneks oon opetellu melkein ulkoo koko Frankfurtin lentokentän pohjapiirroksen XD, ei pitäis ainakaan ihan kamalia suunnistamisongelmia tulla, siis mitä tulee terminaaleihin jne. Frankfurtissa hyppään sitten Singapore Airlinesin koneeseen, ja siitä puolen vuorokauden päästä saavun aamulla tosi aikasin Changi airportille :) En malta odottaaa!! Mun mielestä lentomatkustus on ehdottomasti kivoin tapa matkustaa, en malta odottaa sitä omaa näyttöä edessä istuvan selässä, jossa odottaa kaikenmaailman ihkut leffat :D Hiii!

Niin ja siis kuten ehkä huomasitte, mulla on tietokone täällä mukana. Ei enää ikinä näin painavaa konetta mun olkapää on kohta vainaa XD Jos ja kun saan netin toimimaan päiväntasaajalla, luvassa on postauksia :) Palataan seuraavan kerran huomenna!

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavalta kuulostaa!
    Uskaltaispa sitä itekin lähtee yksin kauemmas reissuun.
    Rentouttavaa matkaa! :)

    VastaaPoista
  2. Annamme lainoja kaikenlaisia tarkoitukseen. Tarjoamme vähintään määrä $5 000,00 ja 10 000 000 dollaria ja alhainen korko on 3% laina-aika: 25 vuotta enintään riippuen lainan määrä tarvitset. asiakkaiden tulee olla yli 18-vuotiaita tämä laina tapahtuma on 100% takuu vakavista asiakkaista lisä tietoja lainan ota yhteyttä sähköpostitse: rosanne_credit@hotmail.com

    VastaaPoista