Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-03-20

Mun piti olla sua varten vaan

Helly innosti :-)

Ootko käynyt koskaan rukalla?
- Olen ja olisin päässyt sinne tulevana lauantaina, mutta rakas koulu vei voiton
Mikä on horoskooppimerkkisi?

- Oinas eikä muuksi muutu
Oletko jo hiihtänyt tänä talvena?

- Olen, ja se on melko outoo. En ollu hiihtäny kahteen talveen ja nyt yhtäkkiä oon ollu järvellä jo monesti. Ja mä vähän niinkun, nautin siitä? :D
Mitä kaikkia lajeja oot harrastanut?

- Jaaaa. Balettia, Sählyä, Uintia? Kaikki tosin jotain ala-astemeinenkejä. Oon ollu aika nirso ton urheilun suhteen... ehkä.
Onko sinulla parasta ystävää?

- On, vähän vaikee määritellä parhainta, joten niitä on monia.
Ootko sinkku?

- Joo
Ketä suutelit viimeksi?

- En kerro, järkyttyisitte liiaksi xD
Ootko suudellut vesisateessa?

- Vaikka tää edelleenkin on yks semmonen hieno juttu mun mielestä, Iiriksestä en enää tiedä, niin en ole.
Missä maassa kävit viimeksi?

- Totaaa... Kreikassa, kai? 
Kauanko olit siellä ja kenen kanssa?

- Viikon äitin ja iskän kanssa
Mitä suunnitelmia kesäksi?

- Vaikka mitä. Toivottavasti saisin toteutettua kaikki ne, johon ei liity kesätöitä... Kjehkjeh. No eivaan, on melko paljon suunnitelmia, vaikka osa onkin vasta vaan mun pään sisässä. Kuitenkin tulossa nyt vähän erilainen kesä on iän puolesta.
Mikä on paras kuukausi ja miksi?

- Nyt on paha. Huhtikuu, koska se äännetään kivasti. Iteppähän kysyit.
Mikä puhelin sulla on?

- iPhone, oon applehomo I know.
Ootko tyytyväinen siihen?

- Joo, mitä nyt vähä on mulle ryppyilly.
Minkä väriset silmät sulla on?

- Tummat
Käytätkö piilolinssejä?

- En, näköni on ihan hyvä
Mikä on vittumaisin tauti?

- Jaa että vittumaisin... Ja tauti... No en tiiä, mutta vittumaista on kun on kuumeessa ja se näyttää laskevan mut sit se taas yhtäkkiä nousee, varsinkin silloin vituttaa kun on jo ihan fiiliksissä parantumisesta.
Pitääks jätkän olla sua pidempi?

- Ei, mutta harva on mua lyhyempi :D
Millanen oot luonteeltas?

- Olen tyyppi R ammatinvalintatestissä. Semmonen, äh, en tiedä.
Sano yks hyvä biisi?

- Tän päivän liikkatunnin perusteella Mammat riivaa, koska se oli ainoo johon osasin tanssia 
Ootko käyny koskaan oopperassa?

- En, en usko että oikeesti pysyisin hereillä.
Oliks kivaa?

- Ei.
Millanen jätkä iskee suhun?

- Ai siis että millaisista tykkään? Hyvännäköisistä. PC Bradley.... ♥_♥
Mikä on romanttisin hetki jonka oot kokenu?

- O_O no lukekaa tätä blogia syksyltä.
Ootko sairastanut flunssan jo tänä vuonna?

- En, muistaakseni
Missä kuussa oot syntyny?

- No lempparikuussani huhtikuussa, kohta bileeet!
Omistatko cubuksen vaatteita?

- Omistan, tai no ne taitaa rajoittua bikineihin
Lempivaatemerkkisi?

- Ei oo kyllä mitään tiettyä, en mä osta mitää "merkkivaatteita"
Puhutko unissas tai käveletkö?

- Kai mää jotain joskus mumisen.
Mitä unta näit viimeks?

- O__O No en todellakaan muista. Jotain koulu-unta luultavasti
Haaveiletko paljon?

- Vähän liikaakin. Mutta toisaalta se on ihan kivaa.
Ootko onnellinen, jos et nii miks?

- Kai sitä on pakko olla. Kevät. Valo.
Missä oot just nyt?

- Koneella, dataamassa. Huomenna TET. Hyvää yötä. Meen myös taas riehuun liikenteeseen.
Missä tapasit poikaystäväsi?

- Never.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti