Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-03-21

And right there is where I wanna stay

 Meinasin laittaa postauksen otsikoks "Mä ja mun pidennykset", mutta nyt kun tota kuvaa kattelen, ei mun ripset näytäkkäää niin pitkiltä ja hienoilta mitä siitä kameran miniruudusta. Anyway, sain taas vaihteeksi nyt illalla innostuksen ehostaa itseäni. Tästä ei ihan oikeesti oo mitään hyötyä, kun en sit näyttäydy missään näillä mun meikeillä. Toisaalta, kai mä voin harjotella meikkaamista jotain varten, jos vaikka uskaltautuisin joskus pihasta poiskin näillä. Tähän meikkaukseen liittyen uskaltauduin tänää Sokoksen 3+1 päiville, sieltä tarttui mukaan uus rajauskynä ja normi puuteri. Se sävy on varmaan liian vaalee mulle kesän koittaessa, mutta onneks sitä voi vielä käyttää ja kesällä ny muutenkaa tuu meikkailtua niin ei hätää :)

Tänään olikin sitten vähän, aika paljonkin, erilainen päivä kuin yleensä. Ei ollu normaalikoulua, hehheh kylläpä nyt hauskan jutun murjaisin, ollenkaan, vaan meillä oli tämä vähän kyseenalainen "TET", joka mun mielestä olis voinu enemminkin olla "OET" = opiskeluelämään tutustuminen. Kujailin siellä ihan olan takaa, kun en ollu koskaan käynyt TAMKissa. Esimerkiks: "missä täällä on pääovi". Sit yritin sieltä ybersokkeloisesta koulusta löytää niinkun jotain tuttuja naamoja, ei ihan helppoo ollu. Lopulta löysin vaan Viivin ja onneks sit saatiin apua ja löydettiin oikeeseen paikkaan. Taisin myös just päättää, että sinne haen vuoden päästä koska se täyttää melkolailla kaikki mun toiveet ja kriteerit mut palaillaan niihin sit vuoden päästä.

Aamulla päivä alko kuitenkin ajotunnilla. Ajeltiin moottoritiellä ja Lempäälässä ja sitten tunnin jälkeen menin varaileen uusia ajotunteja ensviikolle. En tiiä yhtään ajanko huonosti vai hyvin, ei mua koskaan nyt ihan täysin dissata mut ei mua kyllä kehutakkaan, että ota nyt sitten jotain selvää. Ojaan en oo kuitenkaan ajanu, paitsi tänään lähes, mutta se kuulukin harjotukseen :D. Tulee kyl päivä päivältä enemmän fiilis et voi hitto en tosiaan halua mitään ajokorttia, koska a) en tuu pääseen siitä inssistä läpi se nyt on päivänselvää koska teen jotain vammavirheitä b) en halua korttia tähän talouteen itselleni koska sitten joudun myös ajaan autoo c) äiti ja isä on ärsyttäviä kun ne luulee et kaikki osaa ajaa autoo täydellisesti ja sit kun ne huomaa et oonki ihan vammanen ja en osaa niin voin kuvitella etukäteen sen huudon jonka suustani päästän :D d) joo isä hanki vaan kaks tomaattia. Tai oikeestaan, mitä teen tuolla koulussa??

Mut ei tässä muuta tältä erää. Mää meen nyt nukkumaan ja en vois olla ilosempi et huomenna on perjantai oon taas niin uupunu. Ja enää yks viikko koulua ja sit koeviikko ja kaikki semmotteet! Hullua! Aika menee niin nopeesti, ihanaa jollain tavalla :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti