Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-19

Will keep you from walkin’ out the door

 Heipähei ihmiset! Mun lauantaini on ollut niin perus kun vaan voi olla. Heräsin jo yheksältä (dataamaan) ja telkkarin vieressä onkin sitten päivä kulunut. Taas on päivä pimennyt, aina se pimeys tulee aikasemmin, eikä mun ensilunta näy missään! ;o. No okei en oo ihan pelkkää telkkaria tuijottanut, oon mä kyllä tehnyt muutakin, niistä lisää nyt.
 Me ollaan äitin kanssa leivottu suunnilleen koko valoisa aika. Äiti on tehny pullia ja sämpylöitä ja jotain kakkuakin se väsäs, mä tyydyin vaatimattomasti jäätelöön. Tein sellasta punaviinimarjamascarpone hmmh jäätelön ja sorbetin välimuotoa, vähän sellasta jälkiruokaa ja toiseks sitten mun PITI tehä vanilijakermajäätelöö, mut en nähnyt silmieni edessä olevaa vanilijatankoa, joten tein sitten kanelijäätelöä. OMG, en voi muuta sanoo kun oh täydellistä! Huomenna ajattelin mennä kellariin villapaita päällä mössöttään jäätelöä :D
 Sain raahattua äitin jossain kohtaa pihalle ottamaan musta pari naamakuvaa, ja ihme kyllä äiti on kehittynyt kameran käyttäjä ja nää näyttää jopa ihan siedettäviltä. Puin päälleni ton supersöpön kaulahuivin, jossa on huppu. Plus että tällähetkellä mä oikeesti tykkään hiuksistani. Ja ne ei sitten oo mitenkään punaset, toi kuva vaan huijaa :D, sori.
 Äsken illalla Julia soitti ja menin sitten Oskulle Kiian kanssa, siellä oli jo Veera, Julia, Juho ja Osku. Katottiin jotain leffaa (totallynimiunohdus), harmi vaan en nähny sitä loppuun kun kello lähenteli jo yheksää ja halusin päästä raapimaa kuollutta ihoani saunaan. Oli erittäin mukava nähdä niitä kahta piakkoin 18v tyttöjä :) Viimeks näin ne varmaan kesällä ;O?! Kulutin taas elämästäni mukavat puoli tuntia kynttilänvalossa saunomiseen. Voisin kuluttaa siihen paljon enemmänkin, mutta aika kun on rajallista tällä maapallolla niin ei voi mitään, ehkä toisessa elämässä sitten.
 Mun ihanaiset säärystimeni etenee huimaa vauhtia, ja voi huoh kun näitä pitäis olla kaks. Onneks toi väri inspiroi mua ees jotenkin, noita kerroksia on kiva laskee :D Mulla on meneillään joku "ompa maailmassa paljon hotteja miehiä" -kausi. Nyt katon tätä Pihalla leffaa ja lähettelen happyhappyviestejä Mikko Leppilammesta Kaisalle xD Ps. 5 viikkoa jouluun on, laskin aivan itse tänään kun näin joululahjalistani jääkaapinovessa.
Noniin saitte kuvapostauksen lunta odottelevalta tyhmeliiniltä. Hope so you liked it. Tän leffan jälkeen ajattelin alkaa pitää omaa karaokemestaa, on meinaan mielessä nyt niin paljon kivoja kappaleita :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti