Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-04

VHS = Verrattain Hyvä Systeemi

 Mä osaan ton jopa liikaakin vaikeuksia tuottaneen kohdan ja oon tosi ilonen. Enää toinen sivu suunnilleen opettelematta ja oon kerrankin saanu jotain aikaan :D Tänään on päivä mennyt Kaisan kanssa nauraessa. En edes tiedä mikä loppuen lopuksi oli niin hauskaa. Okei, perun sanani. Väitättekö ettei ole hauskaa kun selitän  Kaisalle Aliaksessa sanaa suurehko ja kerron että sanan ISO SYNONYYMI, niin Kaisa alkaa väläyttää: pitkä, leveä, mahtava, pyöreä, paksu, stora.......................... Haloo. Oliskohan suuri jotain?
 Juu'u. Postista kolahti opiskelijakortti ja en voi muuta kun nauraa :D:D::D Voi minua. Mitä tolle kuvalle on tapahtunut tuola noiden käsittelyssä. Ei voi minua. Noh, ei voi mitään. Tänään koulussa oli muuten kuntotesti ja vetäisin siitä ysin. Tulosta kuulemma laskee lihavoitunut peppuni, noh mitä muutakaan Raijan suusta olisi voinut odottaa? :D
 Joo ja sitten voinkin kertoa, että tänäänhän on Nenäpäivä show, joka kestää vielä melkein 1½h. Olen kyllä muutamat naurut saanut ja sehän on pelkästään positiivista. Tässä on taas vaihteeksi jäätäviä juttuja jotka vois toisaalta jättää mieluummin kuulematta, mutta no kai nekin on joskus kuultava. Onneks tässä on myös paljon hyvää, kuten kummelin suuri VHSilta (joka muuten puhuu asiaa kuten otsikosta näkee :D) ja kaikkea muuta sellaista :D, kuten Lauri Tähkä.... -.-, mut joo on tässä paljon muitakin hyviä lauluja, kuten Hetken tie on kevyt, olin jo ihan unohtanu koko laulun, onneks muistin sen taas! :) (seuraavassa kuvassa maailman surkein muokkaus, mutta väreillä näytin rumalta ja ilman värejä nenä ei tuu esille xD)
Okei jotta teidän mieleenne ei jäis kammottava kuva mun naamasta ja nenästä, laitan loppuun vielä edes jotenkin normaalin kuvan mun pärstästäni. Mut juuh, eipä mulla muuta sitten enää ookkaan. Jatkan tätä Nenäpäivää ja sitten varmaan syvennyn kirjaaan, kuten tavallista :D (Tosin saatan innostua myös telkkarista koska vihdoin on viikonloppu, enkä jaksa nyt miettiä mikä tämän perjantaini nukkamaanmenoaikani onkaan) AINIIN huahoh. Joka ilta mulle tulee mieleen paljon kaikkia postausaiheita mut en jaksa kirjottaa niitä ylös ja päivällä ja illalla oon unohtanu kaiken ja sitten nää tekstit täyttyy vaan sulkumerkeistä ja hymiöistä. JIHUU.

2 kommenttia:

  1. mitä vattua se raija oikee säätää??

    VastaaPoista
  2. miks kaikki on saanu tosta kommentista jonku kohtauksen? :D Mun mielestä se oli ihan normaali ja paikkaansapitävä kommentti :DD

    VastaaPoista