Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-17

Song makes me crazy everytime I play it

Laatu ja osaaminen on sanonko mistä, mutta en voinut olla laittamatta tätä yberhuonoa videota tänne koska
A) Soitin tätä varmaan 10 000 kertaa putkeen, eikä mikään niistä onnistunut
B) Blogini on ollut ylikuollut jo liian kauan, joten jotain eloa piti saada aikaiseksi näin musiikin voimin.
Ja siis tosiaan äsken kuultiin muutamat perkeleet ja saatanat kun heti kun otin videokameran esille, ei tosta soittamisesta tullut mitäään. Tää loppuu kesken koska kusin sen. Ilman kameraa mä osaan kyllä ne kolmesivua, mutta kameran kanssa, ehhhehei... Kattellaan jos sitteen jouluna vaikka :D Mikä sellanen pianonsoittaja ees on, että heti kun sitä filmataan se kusee kaiken??

Mulla on taas asiaa vaikka millä mitalla, tai ainakin on ollut. Tottakai juuri nyt kun kaikkea saisi pölistä, mulla ei tulee mitään mieleen. Mun ongelma on ollut, että en oo mistään kuvia saanu, niin niitä hehtopostauksia ilman kuvia on aika vammasta lukee, i know.

Haluttiin tai ei, joulu tulee ihan mukavaa vauhtia. Lauantaina siihen on enää 5 viikkoa aikaa, ja mähän oon sisänsä valmistautunu siihen silleen et oon ostanu jo lahjat. Ainakin jossain elämässä :D Mulla ei oo mtn hajua mitä ostan joillekkin ja tää on tosi ärsyttävää. Mun oma lista on komeillut jääkaapinovessa jo yli kuukausi sitten :D (Haluan ilmeisesti varmistaa, etten jää ilman tai jtn) Odotan jo niin sitä kun saa vaan joulun jälkeen löhötä huoneessansa ja syödä ja kattoo telkkaria ja leikkiä lahjoilla (jos niillä enää tässä elämänvaiheessa voi leikkiä, ok kyllä voi).

Kohta on koeviikko ja sitten ollaankin jo kolmosjaksossa. Aiettä kylläpä tää aika nyt jotenkin lentää siivillä?!
ps. On ihmiset muuten aika idiootteja. Kattokaa nyt, semmoset 450 ihmistä on menossa (luultavasti tylsyyttään) kattomaan jtn ihan käpystä leffaa. Okei no ei ihan käpystä kylläkään, enkä usko et ees tylsyyttään. Plus että valitettavasti mäkin oon lunastanu tuolta itelleni yhden pehmoisen penkin kahden tunnin ajaksi :DD Where are you tomorrow??? :D

Palaillaan taaas :)

1 kommentti: