Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2011-11-29

Olen niinkuin ei mikään koskaan

//LUKEKAA ALEMPAA NIN YMMÄRRÄTTE TÄMÄN. Se asia mikä on pyörinyt mielessäni. Miksi lamaa ja euroalueen tuhoutumista kuvataan kokoajan Titanicilla ja My heart will go on:illa??!? :D
Tartuin kameraan koska halusin välttämättä leikkiä mun jouluvaloilla. Halusin myös olla erottumatta seinästä, kuten näkyy, epäonnistuin pahasti. Otin varmaan 150 kuvaa, ja niistä ei onnistunu lopulta oikein mikään. Huoh. Julkasen ny kuitenkin jotain, koska. En mä niitä nyt ihan turhaan ottanu. Mulla on muuten taas hiuskriisi. Ne on aina huonosti ja perkele! Tänäänkin noihin kiharoihin meni ikuisuus. Ja ne ei ees ollu hyvin hyvin.
Mun päiväni on ollut aika rento sanoisinko. Heräsin kymmeneltä suihkuun. Oli suorastaan superällöolo. Suihkun jälkeen sitten märillä hiuksilla ryntäsin hakeen matikankoetta kun melkein unohdin :D kutosen sijasta pamahti 7 :), kävin koululla myös syömässä, koska äiti kertoi ettei mulle heru ruokaa ennen iltaa.
Iltaa todellakin. Tää pimeys sekoittaa mun ajantajun ihan totaallisesti. Aloin laittaa ruokaa ennen kahta ja se oli valmista joskus ennen kolmea. Luulin kattovani televisioo pitkään ja luulin äidin ja isän olevan myöhään kaupungilla. Mun nälkä kasvoi suunnattomasti ja luulin että kello oli jo jotain 5. Oli pimeää ja ihan iltaolo. Hätäpäissäni menin sit hädissäni hakeen ruokaa ja siinä samalla katoin kelloo ja se näytti vähän yli 3 O___o. Näköjään mun keho elää ton pimeyden mukaan, pimeän tulen Hanna alkaa mässäämään? :D
Voisin olla vain hiljaa kun ei tätä asiaa kuitenkaan mieleen tuu. Tarvisin jonkun luettelon. Aina kun tulee jotain mieleen niin se pitäis kirjoittaa ylös. Tänäänkin niitä ahaa-elämyksiä on tullut joku 10 ja nyt pää on tyhjä. Kiiakin yrittää epätoivoisesti auttaa minua kertomalla mistä voisin teille kertoa. Mutta mieleni on tyhjä. Mielessä pyörii vain huominen uus jakso, jossa tappoaineita riittää ihan jonoksi asti. Jeij!
PS. Mulla on edelleen kissakuume :D

2 kommenttia:

  1. ihana uus tuo yläkuva!! en tiiä kutsutaaks sitä banneriks mutta tykkään tosta ihan jumalattoman paljon. ja kauniita kuvia Hanna, jälleen!! :)))

    VastaaPoista
  2. voi kiitos Heli :)), yritin vähän jotain jouluisempaa :D, ja no, hätäpäissääntehtynä mustakin se on ihan ok :D

    VastaaPoista