Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-06-28

Kesäyö

Piti kuvata tänään hieno video pihalla, mutta kai nää kuulumiset menee ihan tälleinki ny tekstin muodossa, koska en muistanut laittaa kameraa lataukseen ja muutenkin koko touhu jäi ton ihan järkyttävän kuumuuden vallitessa. Ja pakottihan äiti mut mattopyykillekin, huhhuijaa että oli kamala sää. Etelässä on kivaa, mutta joku raja täällä pohjoisessa... Oon huomannu ettei aurinko kiinnosta mua nykyään tippaakaan, oon nykyään se porukan varjoheikki joka lukee mielummin kirjaa jossai varjossa viltin alla. Oikeesti. Mitä minulle on tapahtunut. Yliannostus?

Tilasin ennen Juhannusta ensimmäistä kertaa netistä vaatteita, tai vaatteen. Ensimmäiseksi tällaseks nettivaatekaupaks valikoitui Zalando, ehkä vain ja ainoastaan siitä syystä, että ilmaiset postikulut :D Tai en tiedä, siellä on ihan mukavan hintasta ja ehkäpä ne rasittavat mainokset on tehny tehtävänsä. Pistin tilaukseen vaaleanvihreät ballerinat (koska ballerinoja en pitkään aikaan ole omistanut) sekä hmm lilan mekon. Yritä siitä sitten arvailla kokoo, päädyin M:ään, koska ajattelin edes jollain tasolla olevani se vielä. Paketti saapui eilen illalla Siwaan, josta kävin sen sitten noutamassa, ehkä hieman jännittyneenä koska palautusrumba missä tahansa asiassa on tuskaa. Onneksi oli turha huoli, mekko oli sopiva ja kengät ihanat. Laitan kuvaa (tai mahdollisesti videoo) sittenkun kerkeän tai puen ne päälle ihan tositarkoitukseen :D

Eilen oltiin (siis 26. päivä) myös autokoulun harjotusvaiheen ajotunnilla. Siellä oli tosi kivaa, meidän ryhmä koostu minusta, Jaakosta ja Erikasta, oli kivaa kun koko ryhmän tunsi paremmin kun näöltä niin juttuakin synty. Jätettiin Erika Sastamalan golfkentälle, jonka jälkeen jatkettiin Sastamalan keskustaan. Koska meidän reitti koki pieniä muutoksia löydettiin itsemme melko pian jostakin Nokian perämetsästä. Siellä oli kyllä kauniit suomalaiset luontomaisemat ja kivoja 7% nousuja ja laskuja. Sitten Nokian kautta takaisin Tampereelle. Olin siis ihan tyytyväinen kyseiseen reittiin vaikka vähän muuttui, hauskaakin oli :D

Tuli muuten todettua tuolla ajotunnilla, kuinka Subway on nirsoille. Oikeesti tajusin sen vasta nyt ja mua nauratti se hirveesti. Mähän en ole koskaan käynyt subwayssä, koska mua pelottaa puhua niille myyjille, vaikuttaa niin maan kyllästyneiltä elämäänsä. Miks pitää ylipäätään kysellä, että mitä mä haluan johonkin sämpylään ja miks pitää olla miljoona sämpylävaihtoehtoo. Jos mä ostan sämpylän, mulle on ihan sama mitä se itse sämpylä on kun kaikki on tehty vehnäjauhoista ja hyvää on, miks pitää antaa niin monta vaihtoehtoo ja ja miks helvetissä niitä täytteitä pitää erikseen toivoo O_O Siis kaikki vaan, ruokaahan se vaan on. Tää käy niin järkeen, se paikka on nirsoille, kun heille ei käy kaikki ruoka vaan pitää valita sipulista ja paprikasta, koska toinen on äärettömän pahaa. No minäpä satun tykkäämään salaatista, tomaatista, kurkusta, sipulista, paprikasta, oliiveista, jalopenoista, maissista ja kaikesta mahdollisesta. Anjovikset on pahoja mutta nekin menee jos koulussa ei oo muuta tarjolla. Jospa siis asettaisin tavoitteen tälle kesälle: "Käy subwayssä", koska vihdoinkin tajusin että mun ei tarvi puhua sille myyjälle. Miksen vaan sano että perussämpylä ja kaikki mausteet. Problem solved. Ehkä siis vielä jotain päivänä saatte postauksen mun subway käynnistä XD Ja jos jotain loukkasi että haukuin nirsoksi, niin pistäkää kellonajan piikkiin, en mä ketään vihaa, saa olla nirso :D

Näytän muuten tossa kuvassa superläskiltä kun toi paita menee tolleen superläskisti mut ehkä se vaan kertoo totuuden :D Mut oon kuitenki innostunu pyöräilystä (jossa tulee muuten perse aivan kipeeks kun tolla mun "kuntopyörä" versiolla kuljen, mut kestän kivun jos saan sillä lisää jalkalihasta XD)

//Kuvat Juhannuspäivältä, kun oltiin hautausmaalla, taiteilin instagrammissa nähdyn letin Siirille ja muuten vaan riehuin pihassa kameran kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti