Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-10-27

Just like a child, stubborn and misconceiving, That's how I started the show

Minä pidän pimeistä syysilloista, kynttilöistä ja mikä tärkeintä, ruuasta. Ei siis ole vaikea arvata mitä olen puuhannut viimeaikoina. Simssiä ja vähän enemmän simssiä, ruokaa ja glögiä. Olen ihan ihastunut tuohon mun uusimpaan muumimukiin. En ole mikään keräilijä, mutta noiden omistaminen kuuluu jo osaksi suomalaisuutta :D Meidän perheessä on tapana katsoa kaikkia hiilihydraattipommeja vihaisella ilmeellä, mutta empä nyt ole voinut vastustaa tuota kauraleipää, jota Lidlissä yksi päivä halvalla myytiin. Voi että ihanaa kun tulee joulu ja talvi. Odotan jo sitä pakkasen tuoksua.

Olen ihan toivottoman rakastunut jugurttiin. Tai siis onhan se aina ollut hyvää, mutta nyt erityisesti. Sain Iiriksen blogista joku päivä älynväläyksen, että voisihan sitä kookostakin rahkan ja jugurtin sekaan tunkea. En tiedä miksen aiemmin ole tajunnut, mutta parempi myöhään kun ei koskaan. Se on jotenkin tuntunut niin kamalan kuivalta, siis miettikää nyt, syödä kookoshiutaleita pelkästään, puolet jumittuu kurkkuun jne :D

Käytiin tänään äidin kanssa pikaisella Ikea-reissulla. Palautin samalla Siwaan Zalandomekon, joka hitsi vie oli liian kapea lantiosta. Ikeasta ostettii kynttiläkippoja ja mulle nuo supersuloiset töppöset. Ai että. Mun ongelma on usein se, että jalat on jäässä ja sukat hukassa :D Näitä tossuja en toivottavasti välttämättä saa hukattua ihan hirveän helposti. Muuten tämä päivä onkin mennyt lagatessa, videota kyhätessä, korista pelatessa ja musiikkia kuunnellen.

1 kommentti:

  1. Kiva että joku on hyötynyt mun höpötyksistäni :) Hyvältä näyttää!

    VastaaPoista