Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-06-20

Näitä katuja kuljen ja mä mietin, ihan sama on minne meen

 Sain jonkun järkyttävän tyhmän idean lähteä lenkille aamulla. Ensinnäkin viivyttelin lähtöä melkein tunnin tekemällä aamupalaa, soittamalla pianoa ja lukemalla lehteä... Toiseksi minulla oli maailman huonoimmat nauhat lenkkareissa, enkä jaksanut juosta melkein mitään. Hieno lenkki siis minulla, suorastaan kuntohikarilla. Tilaisuus oli kuitenkin pakko hyödyntää, koska hiukseni olivat niin likaset, että tiesin pesun odottavan minua parin tunnin päästä. Miksi en siis olisi edes yrittänyt kuluttaa muutamaa kaloria? Lenkin jälkeen kuolin tohon aurinkotuoliin, olisi tehnyt mieli jäädä nukkumaankin. Huomaatteko, koska kuva on otettu aamulla, mun silmät on vielä tollalailla hassusti puolikiinni?! (tai siis oon kyllä ollu jo hereillä pari tuntia :D)
Kävin kyllä Eurokankaassakin päivällä, Kiitos Emma että pakotit mut sinne, sieltä kun ei koskaan voi lähteä tyhjin käsin kotiin... Hehhe. Varsinkin kun siellä oli niin monta alepöytää.. Hehhe.

Muuten päivä onkin menny pakatessa ja siivotessa. Huoneeseen tein kunnon Juhannussiivouksen, vaihdoin järjestyksen takaisin siihen mitä se on joskus ollut. Kuvia varmaankin huomenna jos ehdin kuvata, tuppaa vaan olemaan niin kiirettä niin kattellaan :)

Yritin tehdä kaksi selvää listaa, joita olisi sitten helppo noudattaa tossa pakkaamisessa. Toiseen vaatteita ihmisten ilmoille, esimerkiksi pari kesämekkoa ja sortsit sekä paljon tilaa ostoksille;). Toiseen kasa muumioitumisvaatteita (=pitkähihaisia ja punttisia housuja ja paitoja), uimapuku, hyttysmyrkkyjä kasapäin ja paljon tilaa ruuille.
Herraisä mulla tulee aivan jumalattomasti tavaraa sinne mökille :D Odotan niiin paljon juhannusta ja perjantaita. Ruoka vie varmaan tälläkin kertaa sen isoimman tilan, oonhan mä vähän semmonen possu.
Muutenkin mun seuraava viikkoni torstaista torstaihin tulee olemaan jotain todella kiireistä, kesälomani kiirellisin viikko sanoisinko. Blogikin pääsee pienelle kesätauolle. Hähää. Tosin huomenna saattaa tulla vielä jotain pulinaa. Jos sunnuntaina en jaksa blogia väsäillä niin sitten palatkaamme asiaan seuraavan kerran viikon päästä torstaina, jos silloinkaan. Saatan maata silloin tosin lääkehöyryissä jossakin sängyn pohjalla, noh. Viimeistään siis heinäkuun alussa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti