Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-06-17

Muistatko sitä tunnetta kun katselit mua välitunnilla?

Mulla on semmoset yökukkuja kaverit. Sitä aina aattelee että illalla teen sitten sitä ja tätä, katon tv:tä, rentoudun, luen kirjaa ja vaikka siivoan. Vaikka ihan hyvin tiedän, että mun elämässä ei lomalla ole koskaan tätä kuuluisaa "iltaa" lähimaillakaan. Me nukutaan myöhään, mennään nukkumaan myöhään ja mennään ulos myöhään. Kaikki meidän elollinen aikamme on siis aina yöllä, tai illalla. Tänäänkin lähdin Oskarilta kotiin yhdeltätoista, eilen Iirikseltä kaheltatoista ja se on ihan normaalia. O.o. Ei pitäis olla, mutta on kuitenkin. Tänään heräsin kaheltatoista, eikä se enää edes vituta, koska a) sänky on aivan liian mukava paikka, ei siitä voi nousta kymmeneltä b) joku hyvä uni jää aina kesken c) ei kukaan muukaan tee mitään kaheltatoista aamulla....

Tänään oli huisin kiva päivä siitä huolimatta että heräsin kaheltatoista ja vettä satoi kaatamalla. Lähin neljän aikaan Oskarille ja siellä sitten vierähtikin 6 tuntia hyvin nopeasti kun kuunneltiin hyvässä seurassa hyvää musiikkia. Tosin pojat pisti välillä jotain ihme punkkia josta en ymmärrä mitään, mutta onneks tytötkin sai pistää musiikkia, johon lukeutui mm. Cascadaa, Pinkkiä, Heli Kajoa, Juicea, Anssi Kelaa, Scandinavian Music Grouppia ja sen sellasta. Yritin ratkaista mahdotonta rubikin kuutiota :O, (että oon vaan niin surkee siinä) ja ihailin Tinttiä kuten aina... :D Homoiltiin Iiriksen kanssa ja säädettiin ens vuoden lukkareita. Tiiän, me ollaan niin kouluhikkejä.

Hihkuin tänään myös vähintääkin ilosta ja onnesta kun huomasin että Wilmassa luki, että Sami opettaa mulle ens vuonna 4 mantsan kurssia, eli siis kaikki mitä oon valinnu!!! Oon niin ilonen etten joutunu esim. Kakon tai Hiisarin tunneille ja että Sami onnekseni opettaa ne kaikki!! Vihdoin ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu, että tää mantsapäätös oli viisas. Vaikka tästä ei sais puhua lomalla, niin se mun vielä pitäis päättää, että mitä teen ruotsin kanssa... kirjoitanko vai enkö... mitä musta ees tulee isona?

Oon totaallisen koukussa Real -leipään, jota kohtaan tunsin ennen suurta vihaa. Nyt mä rakastan sitä. Ja kaikkee muutakin. Ruokailutkin menee näin kesällä ihan homosti, vihaan itteeni ruuan takia. Esimerkiks tänäänkin syön tätä kuuluisaa Hannan yöpalaa, joka koostuu tällä hetkellä leivästä, juustosta ja vesimeloonista (Y).

Piti pistää kuvia mutta tietenkin tässä koneessa on väärä muistikortti. Go Hanna. Mutta enhän mä nykyään kanna ees tota kameraa missään....
ps. Hieno kellonaika tällä postauksella. Tuli kyllä ihan vahingossa... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti