Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-02-01

Väliaikatiedote

Vapaus. Taas kerran on yksi koeviikko selätetty ja olo on mitä mahtavin. Enää kaksi jäljellä ja no periaatteessa 2/3 lukiota suoritettu. Tänään aijon toteuttaa jo pitkään haaveilemani reissun kauppaan, dippivihannekset täältä tullaan XD Tän viikonlopun ajattelin yleisesti ottaa tosi rennosti. Ehkä luen jotain kirjaa, tai ehkä makaan sohvalla jotain 5328h kunnes huomaan, että piruvie on maanantai ja täytyy lähteä kouluun. Onneksi silloin koulu alkaa vasta kolmelta ja elämä hymyilee siihen asti.

Väliaikatiedotteena tänään on tasan kaksi viikkoa vanhoihin ja oon ihan kickeissä kyseisestä asiasta edelleen.

Toisena tiedotteena en tienny et a) oon niin keharin näkönen yöraudoilla (oikeesti, olin aluks ihan julkasemassa kuvaa mut en oo enää niin varma) b) en osaa laittaa niitä mun suuhun rikkomatta niitä (sekin tuli todettua tänään hammaslääkärissä) ja c) että aamusuihkujen lisäks mun pitää tästä lähin mennä nukkumaan joskus kaheksalta :D ja tuntuu etten osaa käyttää näitä.

Illalla menin Kaisan kanssa kauppaan ostin ison kasan vihanneksia joita sitten tultiin meille dippailemaan. Vedin niitä ihan törkeesti, mutta kyllä oli ansaittua, koska olin himonnu niitä koko viikon. (Toi oikeenpuoleinen ei sitten ollu pelkästään Kaisan, siinä oli puolet mun että heheh :D) Naurukiintiötä tuli muuten taas vähän täytettyä, oli ihku ilta. Nyt Sydämen asialla ja nukkumaan <3 On vähän jääny tuota univelkaa viimeviikosta, erityisesti viimeyöstä kun nukuin tosi levottomasti.

2 kommenttia: