Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2015-06-20

Tanssin sun kanssa, vielä seuraavan, niinkuin Greasessa, mut sitten katoan, mä oon Olivia sä oot John

En oikein tiedä, mitä mieltä mä olen Haloo Helsingistä, niinkun bändinä. Tykkään kyllä niistä biiseistä, ne on ihan kivoja radiohittejä. Ehkä vähän muita enemmän mun favouritelistalle on noussut se Kuussa tuulee, sekin tosin jo aika loppuunkulutettu. Mulla on ehkä jonkun asteinen ongelma sen laulajan ääneen. Se on toisaalta kivan erilainen, mutta toisaalta en syty sille yhtään. No, loppupeleissä on ihan sama tykkäänkö Haloo Helsingistä kokonaisuudessaan vai en. Mutta yks päivä työmatkalla radiosta soi tän bändin Pulp Fiction -biisi. Ai jessus se on hyvä. Siinä on asennetta ja tykkään siitä ihan sikana.

Ruokaöverit taas maksimissaan. Tänään vuorossa oli perunaa ja lohta, sekä hindehyvää kreikkalaista salaattia. En tiedä, miksi se nyt maistui niin hyvältä, vaikka ihan samanlaista se oli kuin ennenkin. Jälkkäriks raparperibriittaa, joka tälläselle pullahiirelle on kuin pala taivasta.

Mentiin äidin kanssa ottamaan parit juhannuskuvat juuri ennen kuin taivas repesi totaalisesti. Mä oon odottanut juhlia, joihin laittaa tän Kuala Lumpurin forever21:stä ostetun maksimekon. Rakastan tätä, koska tää istuu hyvin, ainakin edestä, on joustava eli sopii loistavasti ruokapippaloihin, ja väri on niin täydellinen. Ei ole tullut kutsua niihin iltapukujuhliin, joten ei auttanut muu kun ulkoiluttaa mekkoa omasta toimestani. En onnistunut näköjään julkaisemaan yhtäkään kuvaa, jossa olisi näkynyt mun hiuksissa ollut kukkakoriste hahah :D

Istuttelin tänään kesäkurpitsat uudestaan pihalle, toivon, että ne piruvie kestää ton sadesään. Tällä kertaa lannoitin laatikon ihan kunnolla. Pistin myös tomaatit pihalle, vähän pelottaa niidenkin puolesta, vaikka ne sentään tykkää vedestä. Oon aika hyvin jo valmistautunu auringonkukkien, kesäkurpitsojen ja tomaattien täystuhoon, joten mun ainoa toivo tällä hetkellä on herra Chili.

6 kommenttia:

  1. Wau toi mekko on niin kiva ja sopii hyvin näin juhannukseenki:) Mikset sä järkkäis semmosia iltapukujuhlia? Tuisin mielelläni ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin sopi! Ja noh noh :D en keksis minkä puvun laittaa päälle kun näitä iltapukuja kertyny niin jumalattomasti :D

      Poista
  2. Tosi kaunis leninki ja hyvät kuvat. Mami

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiitos! täytyis poiketa joku päivä, kiirettä pukkaa, ehkä torstaina?

      Poista
  3. Wau, upee mekko!!! Ja todella hyviä kuvia! Sun äitihän on yhtä hyvä kuvaaja ku Kaisa!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep pikkuhiljaa se oppii :D Kun tarpeeks ohjastaa heheh. kiitos heikki<3!

      Poista