Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-03-13

Kolmas eväskerta toden kertoo?

 Emma lähetti mulle aamupäivällä viestin, jota en ollut kuullut vuosikausiin: "Voikko olla?" Hetken jouduin miettimään, että siis mitä tämä kysymys nyt tarkoittaa :D Ulkona oli niin niin niin ihana sää, että eihän moisesta nyt voinut kieltäytyä?! Emma tuli meille puoleltapäivin, josta lähdettiin kävelemään vaan vailla päämäärää tai suuntaa. Törmättiin Oskuun, mikä oli aika outoa, koska kukaan ei minun tietääkseni ilmoittanut että missä olemme tai että ylipäätään olen Emman kanssa :D Kierrettiin sitten järvi, nautittiin auringosta ja pitkästä aikaa myös yrjöhyrrästä.
 Huomenna on englannin koe. Huoh. Nyt vähän ärsyttää kun oon niin surkea, mutta eikai tässä tilanteessa taas vaihteeksi voi syyttää muutakuin itseään, eikö? Mulla on vähän kaikkeen asennevamma, niin myös tähän enkkuun. Jotenkin tuntuu, että minkään lukeminen ei auta kun kaikki on ihan tuurista kiinni ja enitenhän siinä kokeessa, minun mielestäni, testataan sanastotietoutta. Jos ei osaa suomentaa sitä tekstiä siellä niin ihan turha toivo, että saisi vastattua niihin kysymyksiin oikein. No äh, turha sitä nyt omaa tyhmyyttään on tässä valittaa :D En pääse puusta pitkälle.
Sen sijaan mun pitikin tulla kertomaan, kuinka mulla jostain syystä on ollut epäonnea eväiden kanssa tässä parilla viimekerralla. Ensiksi äikän esseessä mulla oli eväänä juustosämpylä, jossa oli sisällä kaikkea perus kinkkutomaattisuolakurkku juttua ja mozzarellaa. Noh, se mozzarella oli tietenkin, odotetusti, kastellut sen koko leivän ja sen eväsboxin. No ei siinä mitään ollut maulle tapahtunut, mutta olihan se nyt vähän vetistä puuhaa pupeltaa sitä. Nyt eilen kemian kokeessa mulla oli taaskin juustosämpylä, johon olin laittanut kaikkien perustäytteiden lisäksi cheddaria. Noh, empä tajunnut sitä laittaessani, kuinka paljon se sulaa. En tiennyt että juusto voi sulaa jääkaapissa ihan sellaiseksi valuvaksi mönjäksi. Avatessani boksin sitten kirjoituksissa oli vastassa aika, noh, juustoinen näky :D En meinannut saada välipaperia irti kun se oli tarttunut juustoon niin kovasti. Huomiselle tein sitten ihan niin mahdollisimman perusleivän kun vaan voi tehdä ja toivon, ettei sieltäkin nyt vaikka kananmunan keltuainen ala valua tms :D Sitten kyllä jo alkaisi vain naurattamaan.. 

Mutta mitäpä minä tässä nyt enää pölisen, aika mennä nukkumaan. Huomenna sitten parastaan edes yrittämään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti