Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-03-19

12 vuoden työntäyteinen urakka ohi

 Vaikka Norssi yhdistyikin vasta viimevuonna suureksi Norssi-imperiumiksi Nekalan ala-asteen kanssa, väitän silti käyneeni Tampereen yliopiston normaalikoulua nyt hieman alle 12 työntäyteistä vuotta. Ja tänään, 19.3, se on ohi, eikä minulla ole enää mahdollisuutta jatkaa opiskelua siellä :(. Jotkut vaihtavat yläasteelle mentäessä koulua ja useat lukioon mentäessä, mutta minä ja muutama muu olemme suorittaneet koko tähänastisen koulumme samassa koulussa. Se on aika hassua :D

Mulla on ollut kolmesta asti niin hyvä fiilis, että mitään rajaa! En muista koska viimeeksi olisi ollut tällainen tunne, että ei ole stressiä mistään ja voin vain hyvällä omallatunnolla kirjoittaa blogia! AAAA. Mun lukio on ohi!! Mä olen luottavaisilla mielillä mitä tulee matikan kokeeseen. Olin siellä 5,5 tuntia ja sain tehtäviin vastauksia. Kyllä mä nyt siihen C:hen luotan ainakin, toivoisin tietty sitä ämmää mutta ei noista koskaan tiedä, nyt ei voi kun odotella. Mun omasta mielestäni kumotkaa vaan jos haluatte :D toi koe oli tehty jotenkin "vaikeammaksi" hyödyntää tolla älylaskimella, tai sitten mun aivot oli vaan tosi sumeassa tilassa. Sinänsä en ihmetellyt, koska kyllähän se nyt on selvää että tollasten laskinten aikakaudella myös tehtävät tulee muuttumaan, kuten meillekin on aika moneen kertaan lukioaikana toitotettu...
"Palkitsin" itseni kirjoitusten jälkeen lähtemällä kaupungille. En muista koska olin viimeeks käyny koskarissa heh... Vihaan shoppailua, joten sanotaanko vaikka että yllätyin, kuinka paljon onnistuin shoppaamaan tunnin aikana, jonka koskarissa vietin.

Ensinnäkin ostin ihan ihanan mekon, joka on melko 100% mun tuleva ylppärimekko. Just viikonloppuna sanoin, että se on sitten "hankitaan viikkoa ennen" -juttu, mutta koska meillä tuli niin paljon Rappiossa puhetta aiheesta, mua alkoi himottaa ihan hirveästi mennä kattelemaan juhlapukuja. Sitten löytyikin ihan sattumalta oikeastaan täydellinen yksilö, niin ihankun oisin jättänyt sitä kauppaan!? Ja kyllä, luotan siihen että pääsen äikästä, maantiedosta, englannista ja matikasta läpi :D

Mekko-ostoksen jälkeen suuntasin itseni vielä stadiumiin. On ollut suunnitelmissa ostaa uudet jumppahousut, mutta koska äiti taikoi jostain kaappinsa perältä mulle joskus Lidlistä ostamansa kelpoyksilöt, niin niiden tarve siirtyi hamaan tulevaisuuteen. Ostin Stadiumista uudet urheilurintsikat ja tommosen kivanvärisen paidan. Kai se on myönnettävä että urheilu on nykyään niin välineurheilua, ja noh, kyllähän uudet vaatteet motivoi. Taas se on syötävä sanansa... Tarvitsisin vielä kyllä sisälenkkarit, autotalli sotkee kaikki mun sukkienpohjat niin pahasti :D

Ei mulla muuta tälläerää, loppuillan otan niin rennosti kuin mahdollista :D

1 kommentti: