Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-10-19

No one heard a singe word you said

Mulla oli täydellinen suunnitelma. Viimeistään tänään mun piti postata teille kivalta uudelta ja ei-jumittavalta koneelta, jonka kanssa olis kiva kirjoittaa blogia kun se ei lagais jo siinä kohtaa kun muistikortin työntää koneeseen. Mutta mitäpä kävikään. No ainakaan mulla ei oo mitään uutta kivaa konetta. Ja mä vihaan giganttia, ihan tyhmä kauppa. Eikö ne idiootit tajua että a) petti just lupauksensa b) mä tarviin prkl sen koneen!!

Ulkonakin on ihan kauhee sää ollu koko viikon. Mitä sinne nyt on menemistä? O.O, olis voinut edes aurinko paistaa ja olla semmosia kauniita syyspäiviä. Mä en ookkaan muuta tehny ku mantsaa ja kattonu cfc:tä, ja ainii pimputtanu pianoo, tiedän että mun kynnet on aivan liian pitkät soittamiseen mut just nyt mä en halua leikata niitä pois :'( Mun syysloman pilaamisesta vois äitiluonto antaa korvauksia ja tehä sen 3,5 kuukauden talven, ihan vaan siks että voisin vittuilla kaikille mun kavereille :D Tai vähintää vois sataa semmonen kahen metrin lumivalli, oon aina toivonu sellasta. Sellasta ettei näkis ketää ku itekki kävelis keskellä lumipusikkoo :D Sitte kaikki menis sekasin ja juhuu vähä olis helmee.

Eilen oltii Kaisan kanssa Iiriksellä. Ja siellä oli myös ihana heli joka taas Tampereella :D, samoin Veera, he pistäytyivät tervehtimään. Me löhöiltiin lähinnä ympäri Iiriksen huonetta ja kokeiltiimpa lopuks myös Iiriksen mekkoo, siis Iiris kokeili. Mä ja Kaisa oltiin viralliset kiristäjät. Hohoho. Kylläpä on nyt vitsikästä tekstiä. Syynä on varmaan suunnaton ärsytys nyt kaikkea kohtaan. Voisin mennä jatkamaan Uuden-Seelannin ilmastosta, eikun kasvillisuudesta. Siinä vasta onkin hieno aihe kun kirjat väittää ihan eri asioita keskenään :D Kai sitä pitää vaan yhdistellä tietoo, mutta ne kyllä oikeesti TOSI ristiriitasta...

1 kommentti: