Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-10-21

Aurinkopäivä

 Öö. Ai että tänään on sunnuntai? Ja että loma on loppu? Damn. Huomenna alkaa taas tappo, josta en selviä hengissä. Tää on kyllä ollu taas yksi nopeiten menneistä viikoista elämässäni. Just oli sunnuntai ja mä kysyin Aksulta että onko sillä huomenna koulua. Ja nyt on taas sunnuntai ja mulla on huomenna koulua. Enkä oo tehny oikeen mitään mainitsemisen arvosta. Paitsi noh, Uutta-Seelantia, jota mun kaikki kaverit on varmaan korviaan myöten täynnä :D Olisin halunnu saada tän valmiiks nyt lomalla mutta minkäs teet kun tätä tietoo on niin paljon :( Joka päivä oon yrittäny jotain paahtaa ja nyt oon sellasessa pattitilanteessa kun jäljellä on enää kaikki ärsyttävät ja tyhmät tiedot, mihin pitäis löytää vastauksia joita ei sitten löydäkkää ihan helposti. Esimerkiksi mikä on suojelualue, tai mikä kaikki siihen oikeasti lasketaan? Ja noh miten määritellään luonnonvarainen alue, saako siellä asua ees yhtä ihmistä? Huoh. Vielä kun sais tehtyä jonkun mantsan läksynkin niin oujeah. Ja muita aineita en oo edes ajatellu.

Toisaalta onneks tänään oli sunnuntaiaamu ja mua piristi ihanat Frendit viidellä jaksolla<3 Voi pojat tulin iloiseksi niistä. Ainiin, onnistuin myös viimeyönä näkeen yhtä elämäni merkillisintä unta, siinä ei ollu päätä eikä häntää ja siinä yhdisty ehkä sillee lievästi kaikki asiat mitä oon syyslomalla ajatellu. Jouduin esim. lento-onnettomuuteen, me muutettiin Los Angelesiin vaikka isä asu Dubaissa, olin osa jotain natsien tekemää elokuvaa, Iiris itki koska ausku käski kaikkia laittaan sen tunneille farkut ja kauluspaidat, ja Kurppa kuljetti tavaroitaan paikasta toiseen ostoskärryllä. Joten joo. Sanotaanko että syysloman tapahtumat oli kiteytettynä tossa. Voisin tietty selittää noi kaikki aukikin :D, jos vaikka myöhemmin.

Ps. Tietääkö joku missä perhanassa mun kameran laturi on O.o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti