Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-10-24

Hyppytunnin tonttuvaras

Maailman fiksuin bloggaaja on ihminen, joka sai innostuksensa takaisin, mutta joka pian sen jälkeen huomasi että ilman laturia ei akku lataannu ja tyhjällä akulla ei oteta kuvia. Näin.
Pitäis varmaan panostaa sen ettimiseen vähän enemmän, mutta voin kertoo että oli tuhannesti helpompaa kun se oli aina siinä yhdessä paikassa.
Mä uskon tällä hetkellä vakaasti siihen, että meidän talossa on joku tonttu joka a) levittelee roskiksesta mun purkkia ympäri taloo, jotta näyttäisin huonommalta lapselta enkä sais lahjoja jouluna, b) on vieny mun laturin kostoks jostain mitä oon tehny sille, mahdollisesti se on ollut mun sängyssä nukkumassa ja oon liiskannu sen menemällä ite päiväunille? c) vienyt äidin bikinien yläosan jotta saisin hermokohtauksen siitä, että äiti koko ajan kysyy multa ja valittaa mulle hukanneensa ne....

Anyway. Koska mulla on nyt tää innostus niin mähän kirjoitan :D Tässä on kivasti hypäri jonka VOISIN käyttää sen laturin etsimiseen, koska i need more pictures. Toisaalta oon taas hyvässä vauhdissa tossa maailman laidalla -valtiossa, joten katellaan. Lisäks tekee mieli riisiä, vois keittää, vaikka koulussa on kyllä samaa ruokaa, mut noh. Entie, kodin kanakastike VS. koulun kanakastike. Taidan valita kodin.
Mun mielestä tää syksy on ollu ihan vajaa, kun kaikki ne ihanat aurinkopäivät, jotka kuuluis viikonlopulle on ollu aina kouluviikolla. Enkä oo päässy haisteleen syysilmaa.

Ainiin. Mulle oli maanantaina tullu saapumisilmotus netanttilasta, mut en tietenkään lukenu sähköpostia just silloin, joten eilen sit sen huomasin ja äiti ja isä kävi mulle paketin noutamassa. Lähinnä siks, että äitin piti noutaa se kun sen verkkopankkia oltiin käytetty :D Ja nyt minulla on ihana paketti täällä. Tai siis eihän se enää missää paketissa ole kun revin sen auki suunnilleen heti kun sain sen käteen (mitenniin malttamaton?) Aah Mcleodin tyttäret<3 Mulle tuli kauhee paniikki kun huomasin ettei niitä enää tehä missään :( Kasikautta oli vielä jäljellä joten otin sitten sen. Makso huimat 3e uutena, ei paha tuotantokaudesta :D Vaikka noh, eihän tuossa oo enää Alexia, Nickiä, Rileytä tai ketään muutakaan kuolattavaa. Ok on, Marcus on ihku. En vaan tiedä koska kerkeen kattomaan tota? Never?

//EDITEDIT//
Kulutin äsken vaivaiset 5minuuttia huoneessani penkomiseen ja heheh. Löysin laturin!!! Miksen tehnyt tätäkin aikaisemmin? Kaisa laita hiukset valmiiksi sillä minä ja se ollaan ready!:D

1 kommentti:

  1. haha ihanaa ja jes, kuvia tulossa! :-) tieks mullekki pitäs tulla yks paketti mmmmutta missä viipyy hän?!?!?!

    VastaaPoista