Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-02-17

Tanssitaanko?

 Joumään oon maleksinu koulussa lähemmäs 10h valkoiseen ja mustaan pukeutuneena. Tanssittiin myös Kiian kanssa vähän hidas-hidas-nopea-nopea tanssia, oltais haluttu tanssia valssia, mutta silloin kun se tuli, olin erittäin pulassa astioiden kuivaamisen kanssa, joten se siitä. Päivän kruunasi ehdottomasta opettajien ruokailutilassa (jalat pöydällä) istuskelu. Kaiken kaikkiaan oli erittäin kivaa, varsinkin päivällä kun ei pitänyt opiskella ja okei oli illallakin kun sai tehä paljon enemmän kaikkee :D Jalat on nyt enemmän kun kuolleet voisin painua vaan suoraan nukkumaan, ei tässä olotilassa jaksa ees kattoo telkkaria :D
Jälkikäteen ajateltuna se olikin ihan kivaa.
 Mua ahdisteltiin ton illan aikana ihan jäätävästi siitä, aijonko tanssia ja kenen kanssa ja otanko nyt mallia noista yms. Tuli semmoinen pieni paniikki, mutta saletti on että en tanssi kun en paria tältä planeetalta löydä. Harkitsen tosin vakavasti sitä facebookilmoitusta, mutta ei siinä sitten oo mitään järkee.

Pojat on ihan perseeestä kun kukaan ei voi pyytää (SE EI OIKEESTI OO TYTTÖJEN HOMMA, vaikka Raija niiin väittääkin), tai sitten oon vaan ite niin ruma ettei kukaan tahdo tanssia mun kanssa. Ken tietää, luulen tota jälkimmäistä, koska jos se on toi eka niin oikeesti voi homoaivo onko pojat oikeesti niin hiton idiootteja? :D

6 kommenttia:

  1. kaisa ja ellup (etenki kaisa) näyttää ihan oikeilta tarjoilijoilta :D

    VastaaPoista
  2. oon edelleen nii pettyny suhu.

    VastaaPoista
  3. hahah ymmärräsin pointin hanna:D ei oo tyttöjen asia pyytää, jos multa kysytää. tosin ei oo sitä ongelmaa mulla ku en tanssi:) hih.

    VastaaPoista
  4. Jep Kaisa varsinki, ihan tarjoilija vaatteet. Emma huoh :D Mä en koe sellasta vetoa semmosiin poikiin mihin sä koet että anteeks kun tää asia on mulle samantekevää :D
    Jep Eerika :D, voisin olla kyllä myös tanssimatta kun hermo menee tämmöseen :D

    VastaaPoista
  5. ei haittaa vaikket tanssiskaan :) en mäkä tanssinu ;) mulla oli sama syy, ei ollu paria eikä mua ois voinu vähempääkää pyytää ketään mun pariks:D munki mielestä se on enemmän poikien juttu mut paha ku ei kukaa kysyny:D ei haittaaaa

    VastaaPoista