Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-02-08

Joskus on vaan hyvä olla hiljaa

Jag älskar gymnasium<3

Olen oikeesti tässä jo monta päivää ollu silleen noniin nyt kirjotan blogin, pari kertaa oon alottanukki mut mitä siitä ny on tullu, ei mitään. Ei oo mitään asiaa mistään joten siks on tuntunu vähän tönköltä. Mitään uutta (äitiä ja isää lukuunottamatta :D) en oo ehtiny myöskään kuvaileen. Reppukin on nykyään aina niin täynnä että hädintuskin mahtuu kaikki kirjat ;O, mitä tää tämmönen on oikeesti, mulla ei oo vielä kertaakaan lukion aikana ollu tällasta tilannetta, tosin ihan ymmärrettävää ku äikkäään on 2 kirjaa, samoin ruotsiin, kemioihin tarvitaan lisäks maol ja laskin eikä matikankirja se ohuin oo. Joten. Huoh.

Nykyään kun nää päivät menee silleen et menen kouluun ja tulen kotiin ja teenkin sitten koko illan kemiaa / yritän lukee sitä, jotta ei olis niin yberulkona siinä hemmetin kemistiryhmässä, missä tällä hetkellä olen kuolemassa :D Tänään oli eka kerran äikkää  ja voi kuolema sitä ainetta. En vaan kestä. Mutta eipä tässä oo valinnan varaa pahemmin kun se pitää vielä kirjottaa prkl -.-.  Mennään kuitenkin kurssissa kattomaan Vuonna85 ja ei ollu mitään jäätävän isoja projekteja niin kaippa se menettelee. Tässä jaksossa itseasiassa kaikki aineet on semmosia mitä en vihaa sydämeni kyllyydestä (kuten viime jaksossa oli) joten kattellaan ny millaset on tunnelmat tähän jaksoon hiihtoloman jälkeen :DD:D

Hmm.. Olikohan mulla muuta. No eipä oikeastaan, kai. Äh tulipas taas ihan koulupostaus :/ Olisin halunnu kertoo jostain muustakin mut sellasia asioita ei nyt vaan oo. Tai no on! Periaatteessa.
Kuuntelin tänään kaikkia viime vuoden euroviisubiisejä, ai että ne hyviä<3 Just sellasta popitusmössöä, ja just siks niin kivaa kuunneltavaa. Kaikki sanat kertoo rakkaudesta ja ne sanat muistaa ekan kuuntelukerran jälkeen ulkoo.

Lisäks oon pelittäny koko illan Parkkeerauspeliä, joka on ihan hemmetin vaikee :D Varsinkin se 8 taso! Aina törmään johonkin hiton autonrenkaaseen. Älkää ees kysykö mistä tää innostus tohon tuli, mut nyt se vaan on mulla, eikä voi mitään. Voi ottaa vielä yhen pelin ennen nukkumaanmenoa.

2 kommenttia:

  1. AutonParkkeerausopeli on the best ever!!!8) ja hei hanna.. Kelaa siitä mulla on ennku x 2 saksa ranska ruotsi filosofia ja äikkä xd

    T:eerika

    VastaaPoista
  2. ok Eerika otan kyllä oikeesti osaa :D::D Mulla ei sentäs oo noin paha. Ja joo äläpä oon ihan koukussa;D

    VastaaPoista