Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-11-05

Memories

Mun oli ihan pakko postata nää legendaariset kuvat (vaihteeksi) tänne blogiinkin :D Mua nauratta aina ihan himona kun nään nää :D Muistan kun yritin olla vakavalla naamalla mut Iiris nauratti ja mua sattu koko päähän jäätävästi jo pelkkä hymyily. Mut oon ilonen että Iiris otti nää kuvat, jotta nää voi yhä edelleen pidentää mun ikääni xD
Aattelin myös, et jos jollain on huono päivä, niin josko nää piristäis edes vähäsen?

2 kommenttia:

  1. hahaa voi poloinen hammaslääkärin uhri hanna:((( söppänä pullaposkista huolimatta::) ja piristi kyllä:D

    VastaaPoista
  2. Ihana!! :D kyllähän tuo piristi. Omaa viisaudenpoistoa odotellessa :D

    VastaaPoista