Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-11-04

Lehden alla päikkäreillä haalareissa

 Näin alkuun mun on todettava, että olipas huisia että rakkaat ystäväni kommentoitte niin reippaasti tuota mun maitovideoo :D! Hyvä, että se herätti eräänlaista keskustelua ;) Kommenteista puheenollen, mä mietin viime uutenavuonna, että voisin palkita vuoden parhaan kommentoijan jotenkin söpösti jouluna, tietysti sitä mitenkään etukäteen mainitsematta. Laskin tänään vähän noita kommentteja ja totesin, ettei kukaa enää voi mitenkään voittaa Heliä tässä taistossa, ellei toisena oleva Ellu nyt repäise jostain 39 kommenttia ja Heli katoa maapallolta tai siis kommenttiboksista :D Eli tästä tuli nyt vähän liian selkeää Hahaha. Voi Heliheli... ;). Mutta oikeastaan enemmän mua hämmensi tässä kommentiasiassa, että oon saanu vuoden aikana viisi anonyymi-kommenttia, joista en mitenkään voi päätellä kuka niiden takana on :D, onko se siis joku sama vai joku eri, vai joku paras ystäväni joka vaan pissii silmiini ja piilottelee... Tätä voinkin pohtia loppuvuoden. Oon kuitenkin erittäin iloinen kaikista teidän laittamista kommenteista, olette ihania :)

Mun viimeyöni oli erittäin ihana (halusin luoda tähän jotenkin kaksimielisen vaikutelman, mutta epäonnistuin surkeasti). Menin nukkumaan kymmeneltä, ensimmäistä kertaa varmaan puoleen vuoteen. Ja nukahdin heti, ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen. Tuntui mahtavalta. Heräsin tympeänä herätyskelloon ja laitoin valot päälle. Tässä kohtaa kaikki instagram-seuraajani tietävät, että kello oli silloin 3:25 ja onneksi huomasin sen hetkeä myöhemmin. Ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta, kun meikäläinen tekee näin. Siis mun unessa soi herätyskello, avaan silmäni ja oon mun huoneessa. Samassa unessa yhä painan herätyskellon pois ja tässä kohtaan vissiin oikeasti herään ja nousen sängystä. Joku päivä vielä unohdan katsoa kellon ja meen hammaspesulle tms. Varsinkin kun nyt ulkona on yhtä pimeää, oli mikä vuorokaudenaika tahansa.. :D Onneksi kuitenkin nukahdin melko nopeasti takasin ja sain ihanat 9,5h unet. Luksusta.

Olisin saanut kymmenen tunnin unet, jos en olisi niin puupää ja olisin muistanut jo vaikka tällöin 3:25, että meidän matikan luento ei suinkaan alkaisi 8:15 vaan 8:30.... Onneksi en ollu ainoa joka tätä ei ollu muistanut.

On muuten oikeesti tosi sivistävää ja piristävää lukea tota Hesaria ihan paperiversiona. Ihanaa, kun saa kerrankin tuijottaa paperia, eikä näyttöä. Musta ei oo kyllä vielä tullut uutisnörtti, joka kahlaisi jokaisen uutisen myös sen talousosaston mukaanlukien, mutta ainakin tossa Hesarissa näyttäis olevan aina jotain kiinnostavia ja ajankohtaisia tutkimuksia yms, niin saan olla vielä autuaan tietämätön taloudesta.

Tulostimet eivät ole puolellani. Totesin sen tänään.

3 kommenttia:

  1. pitääkö mun nyt kirjottaa joka sana eri kommenttiin niin että saan helin kiinni :D eivaan, voittaminen ei ole tärkeintä vaan se että että saan lukee sun ihanaa blogia:) muistan kun oli sillon aikoinaan pihetta että mihin kaikkien bloggaus katos ja lopahti, mutta sä oot onneks sinnikkäästi jatkanut omalla tyylilläs:) kiitos siis siitä<3

    VastaaPoista
  2. Hahaahah, no johan on! :D mä kommentoin, koska tiedän, kuinka mukavaa on kommentteja saada! Heh, mäki voisin järkkää tommosen kommentoijan palkitsemisen, siinä sit näkis, kiinnostaako ketään edes kommentoida XD

    Ihana tuo viimonen kuva <3 olet oikein suloinen tapaus. Ja toi haalari <3

    VastaaPoista
  3. Vois alkaa kommentoimaan kaikkiin vanhoihinki postauksiin sikana hahahahah!! :-DDD Sillee et yhtäkkii joku 100000 kommenttii multa. Ne anonyymit saattais olla mää, mut mun mielestä laitan siihen johonki kohtaan aina nimeni.... Mut en sit tiiä, en muista xD

    -Kiia

    VastaaPoista