Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2014-10-19

"Ooämgee" - minä vuonna 2011

Ei hittovie :D Aloin äsken poistella mun blogista kaikkia vanhoja turhia luonnoksia ja sitten törmäsin tähän videoon. Siis toi videohan on puhtaasti kouluangstia, mutta voi hyvää päivää noi hiukset... Jos nyt sais toivoo mitä tahansa ja se toteutuis kymmenen minuutin ajaks, mä toivoisin tollasta tukkaa.

Mä hipelöin sitä tolla videolla just niinkun kaikki muutkin pitkätukkaset tekee. Ja mä en oikeasti tiedä enää miltä se tuntuu. Haluaisin siis kokea sen taas. Käsittämätöntä :D Olen nyt sanaton. Karkeasti arvioituna mulla menis reilut kaks vuotta tollasten hiusten takaisin saamiseen. Haluaisko joku lyödä vetoo mun kanssa tästä asiasta? Jos oon vaan oman päätäntävaltani herra, niin nää kasvaa ehkä max 5cm enää, jonka jälkeen suorastaan rynnin kampaajalle.

Tahtoo pitkän tukan. Edes pariksi viikoksi.

1 kommentti:

  1. APUA, OOT IHANA! Voi pikkunen. En kestä. Leskisen tappokoe. Okei on tosi outoa katsoa sua elävässä kuvassa pitkillä hiuksilla, kun on ehtinyt tottua lyhyempään malliin!

    Saanko vielä toistaa itseäni? Kiitos. Voi ei oot ihana, en kestä!! :D<3

    VastaaPoista