Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-01-16

Talk about the future

Oon laiminlyöny taas ihan liikaa tätä blogia, tai en liikaa, mutta kylliksi jotta musta itsestäni tuntuu, että on aika taas kirjoittaa. Kello on jo yli kymmenen ja huomenna pitäisi mennä kaheksaan kouluun, mutta ei auta nyt muu kuin kirjoittaa. Yritin tossa ottaa jotain kivoja ajankohtaisia otoksia, lopulta meni hermo ja tuli vahingossa tommonen jossa näyn vähän joka suuntaan puoliksi. Noh, käyhän se niinkin.

Eipä oo mitään kummosta tässä tapahtunu. Lasken oikeesti lähinnä päiviä seuraavaan hammaslääkäriin, huomaa kuinka paljon elämässäni on sisältöä :D. Ja tänään oli taas se hetki, kun Ulla (rakas tätini, joka sain tänään uuden nimityksen: hannan henkilökohtainen pukija) tuli vaikeuttamaan mun hengitystä pukemalla mulle mun vanhojentanssimekon. Oih. Saatiin taas kinastelu aikaan koruista, jotka sitten laitan sen mekon kanssa. Äiti ja Ulla tyrkytti ensin kaikkea kultaista, mutta sitten totesin, että ei. Jos mun mekossa on kahessa kohtaa hopeaa ja mun suu on täynnä "hopeaa" niin en pistä mitään kultaista ketjua. Kokeilin siinä myös tanssia niillä kengillä (nyt helman pituus on onneksi hyvä!), siitä alotustanssista ei tuu mitään kun meinaan koko ajan kompastua siihen alushameeseen, puhumattakaan sen rockin nopeudesta, oon vainaa, tiedän sen jo. Mutta silti odotan sitä päivää hulluna D:

Huomenna taas tanssahdellaan. Oon myös tosi innoissani siitä omasta tanssista, se on vaikuttanu tähän asti tosi hauskalta! Tulipa taas koulupostaus. 

Oltiin illalla palauttamassa Oskun, Iiriksen ja Juhon kanssa Juhon pulloja ja tölkkejä. Niitä ei ollu ku 3 jätesäkillistä. Muutamat naurut saatiin Iiriksen kanssa kaupasta kun tuttuja näkyi, ja kyllä se Juho mun mielestä ihan kivasti rikastukin. Täytyy kyllä myöntää et oli välillä vähän spurgu olo kun kaikki raahaa jäätäviä jätesäkkejä Nekalassa :D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti