Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-01-06

Sunnuntaimasennus

Tarvitseeko tätä oikeasti selittää jotenkin?

Oon tällä hetkellä tosi vittuuntunut kaikkeen. Jos joku koskis muhun räjähtäisin luultavasti, koska mun päässä pyörii nyt tuhat ja 1 asiaa. En saanu viimeyönä edes unta, kun koko ajan, juttu toisensa perään mun mielessä seikkailee vaan kaikki tekemättömät koulutyöt ja muutenkin yleensä koulu ja se että kohta se alkaa. Tiedän, että ollaan jo puolessavälissä, mutta kuitenkin ääh. Vielä se rankempi puolisko jäljellä. Onhan tässä hiihtolomaa ja pääsiäislomaa ja synttäreitä ja vaikka mitä, mutta aika se vaan kuitenkin jaksaa tässä ja nyt madella.

Sitä aina miettii että joululoma ja kesäloma ovat samanarvoisia lomia, ei sitä koskaan ajattele että 2 viikkoa on eri pituinen aika kuin 2 kuukautta. Tai ainakaan minä en ajattele. Mutta olenkin vähän hitaan puoleinen, joten annettakoon tämä tyhmyys minulle anteeksi :D Toisaalta mitä ne kesälomatkaan enää ovat. Oikeastaan niitä on jäljellä enää yksi tässä minun taistelutantereessani (koulussa). Sekin menee luultavasti töitä hakiessa ja kirjotuksiin lukiessa. Sen jälkeen varmaan koko sana "kesä" on tuntematon käsite.

Mun tekis mieli vaan kirjottaa näihin äikän juttuihinkin että "perkele en tajua mitään mun aivot ei toimi en ymmärrä älkää antako tämmösiä tehtäviä", mutta koska tiedän, että muut tajuaa, mun tekosyyni niiden tekemättömyyteen olis aika surkea.

Tänään on kaiken kukkuraks loppiainen. Kaupat ei oo auki tai ainakin luulen niin, joten voisin värjätä vähän hiuksia. Se on kyllä oikeastaan huono valinta (niinkuin kaikki muukin tällä hetkellä), mutta olisipa edes jotain hauskaa tekemistä. Oltiin eilen Helin, Kiian ja Oskarin kanssa Ideaparkissa. Enkä vieläkään löytänyt sitä uutta päiväkirjaa. Muistitikun ja Sodastream maun kuitenkin löysin. Oli hauskaa. Siis yleensä tolla reissulla. Onneksi lähdin.

Kuva on joltain yöltä, jolloin en saanut unta. Vaihteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti