Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-01-30

Just try to never grow up

Jooh nää kuvat ei suostu nyt kääntymään toistepäin, joten olkoot sitten noin päin. Muutenkin ongelmia selvitä huomisesta hissankokeesta kun tän päivän maantieteen koe oli jäätävän ärsyttävä, tein sitä kaiken mahollisen ajan ja siitä huolimatta tuli kiire, hutastuja vastauksia ja vääriä vastauksia. Aina ei siis voi onnistua.

Niin. Olin tänään aamulla kampaajalla. Ihanaa. Ihanaa istua siihen tuoliin pitkästä aikaa. Se helkkarinmoinen takapiiska on taas tipotiessään, ainakin toistaiseksi. Tiedän, että se ei luovuta, vaan palaa aina kummittelemaan. Tai paremminkin herää eloon uudestaan. Tosiaan hiukset jäi "vähän pidemmiksi" mikäli sellaista termiä voi käyttää, jotta voin sitten vanhoihin taiteilla näihin jotakin näissäkin kuvissa esiintyvää kiharamallia. En vaan yhtään kiedä kuinka se onnistuu siinä kiiressä ja aamuhässäkässä sitten, mutta onneksi ei ole vielä aika surra sitä. 

Rehellisesti sanottuna en voi lakata tuijottamasta tuota alempaa kuvaa, koska mä olen pitkään ollut melko vannoutunut uskomaan, että en omista minkäänlaista kaulaa. Ainakaan tuollaista, jossa olisi tuollainen kulma noin selkeästi näkyvissä. Olen elänyt ja tulen elämään siinä uskossa, että kaulani on sellainen, hmm.., kulmaton, sellainen kanan heltta vai mikä se on joka vaan roikkuu ja jonka takia pää näyttää tosi typerältä. Nyt kuitenkin voisin elää siinä uskossa, että se ei olekaan niin kamala. En tiedä mikä mua vaivaa tälleen koeviikolla, mutta oon pitäny ennen myös nenääni ja toista silmääni tosi vajaina, samoin tota alahuulta joka on "paljon" "taaempana" kun yläleuka. Nenä on ollu tosi isoo ja levee ja siitä on kyllä saanu kuullakkin, tai siis noh. On ollut yleinen vitsailun aihe :D.

mut hokkuspokkus

yhtäkkiä kaikki onkin tosi kaunista ja symmetristä mun mielestä. Mikä hitto mua vaivaa :D Ehkä oon vaan oppinu taas pitää itestäni tai jotain? (kattellaan vaan ku tuun seuraavan kerran suihkusta ja laitan ne yöraudat päähäni että mitäs mieltä sitten oon tästä ulkonäköasiasta :DDDDD)

Mut juuh minäpä menen jatkamaan tuota historiaa! Huomenna tokavika koe, täytyy yrittää iloita asiasta. Ps. Sanokaa ny tyksittekö (onks tää jotain eva-kieltä??) vai ettekö ja että onko mun sivuprofiili aina näyttäny tolta (tyhmä kysymys, tiedän XD)?

6 kommenttia:

  1. Ihana olet<3 KAunis oot aina ollu ja tuut olemaan, siitä ei oo epäilystäkään :)

    VastaaPoista
  2. ja kyllä, tykkään !!!!! toi tukka sopii niin hyvin sulle!!!<3

    VastaaPoista
  3. Ihanasti sopii toi tukka sulle! :)

    VastaaPoista
  4. Toi jälkimmäinen kuva on oikeesti rakkautta<3! Ja muutenki tosi kivat hiukset.

    VastaaPoista
  5. Mun kieltä!! :D Mutta tyksin kaikest oot paras.

    VastaaPoista
  6. Mun kieltä!! :D Mutta tyksin kaikest oot paras.

    VastaaPoista