Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2013-01-21

Muumi on mun korvassa

Hellöööy. Tosiaan vein mun iPhonen tänään huoltoon, parempi ennenkun sen takuu menee umpeen. Toivon todella että se tulis kuntoon. Erityisesti siksi, että oon totallisen koukussa siihen ja siks että mulla ei ole nyt puhelinta. Ihan hyvä sinänsä, nyt mua ei voi tavoittaa eikä kukaan voi valittaa kun en vastaa puhelimeen heheh. Nauratti vähän kun se korjaajahemmo siinä sitten kysyi puhelinnumeroa mihin voidaan ilmottaa kun työ on valmis. Meinasin naurasta tosi kovaan ääneen, koska se selvästi kysy mun numeroo.
Haloo. Otit just mun puhelimen ja heitit simkortin pihalle ja nyt vaadit mun antaan sen puhelimen numeron jota mulla ei ole?? Annoin kyllä äitin numeron. Mut jotenki ärsytti et se oletti et mulla on kotona joku varapuhelin jota käytän? No ei kyllä ole. Ainakaan semmosta johon sopii mikrosimkortti. Että lälläspyy.

Nyt on tajuttomasti taas tekemistä, kun tajusin et mun on oikeesti luettava matikankokeeseen, huoh :( Mutta juuh. Olikohan mulla muuta. Noh, kävin tänään ostamassa vähän nilkkasukkia, siis että voin tanssia kunnolla niillä kengilläni. Ja tänään oli taas hirmukivaa vanhoissa, koska tykkään paljon siitä omasta tanssista (Vaikka keharilta näytänkin kun kotona teen niitä liikkeitä peilin edessä :D)

Lisäks oon miettiny että miten aijon meikata itteni sitten wanhoihin. Oon tosi hukassa, en käytä juuri koskaan esim. luomiväriä, mutta toisaalta se vois olla ihan kivaakin. Jotain pirteetä, mutta en mä sitten tiedä. Kyllä mä sen perusmeikin osaan tehä, lähinnä silmät on ongelma. Pitäis kokeilla tässä joku päivä jotain, tai alottaa tää projekti vaikka ostamalla jotain pieniä pensselisiveltimiä mitä ne on, että sais tarkempaa jälkee. Noh, kattellaaan.

4 kommenttia:

  1. Nätti kuva susta toi viimenen!:)

    VastaaPoista
  2. tosi jännää koska mä mietin pitkään laitanko sitä ollenkaan tähän kun mun silmät näyttää jotenkin tosi oudoilta :DD Mutta kiitos paljon kuitenkin!:)

    VastaaPoista