Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-05-30

Retrokangas joka tunkeutui sydämeeni eikä lähde pois :(

Joo siis daa. Kaikki nyt näki tän jo facebookista, mut aattelin tulla tänne vähä valottaa tätä valmistusprosessia, että jossei kiinnosta nii dailymailin sivuilla on varmaan taas kivoja julkkisjuoruja :D. Näytin tänään jotenkin tavallista räjähtäneemmältä mutta ei voi mitää. Lisäks noi jenkkakahvat on aika down, mutta minkäs sille mahtaa.

Käytin siis vapaapäiväni hyödyksi ja lähin pitkästä aikaa eurokankaaseen, vähän niinku vaan "katteleen". No sit kuitenkin siellä huomasin semmosen kirotun alepöydän, tosin verhokankaita mutta kuitenkin. Siellä sitten näin ton kankaan ja OMG. Siis täydellisin kangas ikinä, nimikin oli joku retro tms ja sitä se todellakin on. Ihana mä niiiin rakastan tota! En voinu jättää sitä sinne kun hinta oli 5€ metri siis OMG. Siinä vaiheessa mietin vaan että lol daa olkoot sitte verhokangasta tekihän Maria Sound Of Musicissakin verhoista vaatteet ja hienolta näytti... :D Ostin sit pari muutakin (verho)kangasta mutta kattellaa että mitä niistä sit sais. Ja yllättävästi sain kulutettua 25€ siihen kauppaan vaikka vannoin etten "osta mitään kallista" Kirottua oikeesti. Kirottua että osaan ommella :D Vaikka toisaalta eihän toi mekko tullu maksaan mulle kun 10e vähän allekin oikeestaan joten mikäs tässä.

Oon niin monta kertaa ja tuhottomasti oikeesti erehtyny näissä että ei mitään rajaa.  Siis väärinpäin menneitä saumoja, liian lyhyitä kappaleita, huonoja rypytyksiä, pilalle menneitä vetoketjuja tai väärän kokosia vaatteita yms. Siks mä halusinkin nyt keskittyä tähän. Vähän enemmän kun yleensä :D Koska toi kangas! Se ei saanu mennä pilalle, sitä ei ollu lisää siellä kaupassa. Mulla ei oo mitään kaavoja tai mitää (koskaan, koska suuren käsityön kaavat on niin mummoja tai tosi vaikeita lukee), tohon yläosaan otin vähän mallia mun jostain 5lk:n uimapuvusta että tuli oikeen kokonen. Mallinukke ja oma vartalo oli apuna tälläkin kertaa, oon tosin taas muutaman nuppineulapiston rikkaampi mutta ei se mitään. Onneks tällä kertaa mikään ei menny pieleen ja tein kaiken tosi huolellisesti. Vetoketjukin näyttää hyvältä ja nyt helmakin on käännetty ja olkain laitettu. Eli kaikki on siis hyvin. Ja mulla on kevätjuhlamekko. Jota rakastan. Tai ainakin tota väriä. Kivaa. Ei mulle muuta moi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti