Ikuisesta matkustamisesta, loputtomasta ruokapöydästä sekä isoista prinsessamekoista haaveileva maksimekkojen ja suklaalevyjen ystävä, ikuinen lapsi joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Elämäntavoitteena tuntea maailman seitsemän meren aallot varpaissa, tai vähintäänkin seitsemän mannerta jalkojen alla. Välillä aiheellista potkia vauhtia takapuoleen, kun luonteeseen kuuluu aikaansaamattomuus ja yhtäkkiset innostuspistokset. Huonetta koristaa lukuisat lankarullat ja ompelukoneet, sekä toistakymmentä leivontakirjaa. Juttuja mielialan mukaan. Ikä on vain olosuhde, mutta kasvaminen on ihme!

Haku Piparminttumerestä

2012-05-15

iPhone on perseestä

Pikapäivitän, koska mun mielestä on reilua että saatte tietää millasen tempun mun iphone tänään mulle teki :( Se päätti sammua ja olla avautumatta uudelleen. Niin.

Kyllä. Niin se teki. Ei sitten auttanu muu kun palauttaa tehdasasetukset (&##/¤%q%€) kun muuta se ei suotunu tekee. Ja tää kaikki EVA sen helkkarin päivityksen takia... :D. Voitte kuvitella vitutukseni ja sen, etten koskaan alkanut käyttämään icloudia. Kaikki mun kuvat :( Luojan kiitos satuin postaamaan facebookkiin vapulta ees sen yhen kuvan, mut yhen, niitä kuvia oli yli 150:(. Mut kaikki muu :( Viestit ja kaikki. Yhteystiedot jotka sinne vaivalla kirjotin.............. Meinasin jo alkaa porua että mitä mun angrybirdseille on tapahtunu, mutta kun se sitten päätti käynnistyä uudestaan sain mun pelit tunnuksilla ladattua vaan uudestaan ilman maksua, mutta VITTU. Nyt joudun pelaan kaikki pelit uudestaan!?!?!? Lisäks katos tietty kaikki kelenterimerkinnät :@@@ ja ja soittoäänet ja kaikki :(
Jumankauta että mä vihaan ja rakastan tota masiinaa samaan aikaan.

Tai oikeestaan tajusin miten mun elämäni riippuu lol jostain puhelimesta. Mun kännykkä oli pimeenä tänään ehkä max. 2h koska ensin pöytäkoneen itunes temppuili ja sitten piti ladata se läppärille jne, ja olin sen koko ajan ihan paniikissa että mulla ei oo kännykkää. Hei lol. En voi enää edes ymmärtää itseäni.

Mutta tästä kaikesta tajusin, että puhelimiin ei oo luottamista. Eikä tääkään nyt ollu yllätys, mikään mun puhelin koskaan ei oo toiminu moitteettomasti. Pistää vaan potuttaan. Ja samalla päätin että kirjotan joka ikisen asian mun uuteen tulevaan muistikirjaan jonka ostan huomenna. Ei mulla muuta. Sentäs älysin kirjottaa numerot ylös että saan ne takasin tähän.

Niin joo :D Sori taas tästä angstista. Kyllä mä oikeesti rakastan puhelintani ja nykyteknologiaa. Halusin vaan jakaa teille tän tän päiväsen kokemukseni :)

2 kommenttia:

  1. ääää kauheeta! nyt icloud käyttöön ja heti!!!

    VastaaPoista
  2. VOI ETTÄ mä en ees oo viel yrittäny sitä päivitystä eikä mullakaa oo icluodi käytös ku en oo tajunnu sitä mite se toimii :D

    VastaaPoista